استاندار کردستان :

زیرساخت‌های ارتباطی کردستان ضعیف است

زارعی کوشا گفت: زیرساخت‌های ارتباطی کردستان در مقایسه با بیشتر استان‌ها ضعیف است و لازم است با تمرکز بر این حوزه شاخص‌ها را بهبود ببخشیم.

استاندار کردستان در جلسه شورای اطلاع رسانی و فن‌آوری اطلاعات استان کردستان بر کم‌کاری‌های صورت گرفته در ادوار گذشته در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: زیرساخت‌های ارتباطی کردستان در مقایسه با بیشتر استان‌های کشور ضعیف است و لازم است با تمرکز بر این حوزه شاخص‌ها را بهبود و کم‌کاری‌ها را جبران کنیم.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه جوانان کردستانی در حوزه فناوری‌های نوین و کارآفرینی در این بخش دارای استعداد‌های درخشان هستند، اظهار کرد: زیرساخت‌های ارتباطاتی استان باید متناسب با توانمندی‌ها ارتقاء پیدا کند و مدیران نیز همه همت خود را در راستای جذب و هزینه کرد اعتبارات به کار بگیرند.

او در ادامه به پوشش نامناسب تلفن همراه در جاده‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: منکر وضعیت خاص و توپوگرافی ویژه استان نیستم، اما این ویژه‌گی نباید مانعی بر سر راه انجام کار‌ها و اقدامات برای توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی و مخابراتی باشد.

استاندار کردستان ادامه داد: رفع محرومیت از استان در بخش فن‌آوری اطلاعات یک ضرورت و ابزاری اصلی در ایجاد اشتغال و ایجاد بازار فروش کالا و خدمات محسوب می‌شود.

زارعی کوشا همچنین سامانه پنجره استانی خدمات را یک نیاز اساسی برای استان برشمرد و گفت: اتصال همه ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان به این سامانه در جهت تسهیل ارائه خدمات به شهروندان و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافه به مردم ضرورت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.