پیگیری مشکلات اقتصادی سمنان؛ از آرد و نان تا واحد‌های تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان مشکلات اقتصادی استان سمنان را در بخش‌های آرد و نان و مسائل واحد‌های تولیدی پیگیری کرد.

محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  در کارگروه آرد و نان استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: پایش مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان‌های گرمسار و آرادان به‌منظور ارائه گزارش جامع از وضعیت این دو شهرستان انجام گیرد.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف و تصمیم‌گیری در خصوص موارد نیاز آرد و نان و نانوایی‌های شهرستان مهدی‌شهر در جلسه آینده با حضور فرماندار شهرستان در جلسه کارگروه آرد و نان استان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در جلسه آینده گزارش وضعیت در خصوص فعالیت سامانه «نانینو» به‌منظور آسیب‌شناسی ارائه شود.

صادقی همچنین امروز از شرکت تولید دارو‌های دامی ایران در شهرک صنعتی حاجی‌آباد شهرستان گرمسار بازدید کرد.

شرکت تولید دارو‌های دامی ایران در سال ۱۳۶۲ با هدف تولید دارو‌های دام و طیور و زنبورعسل در شهرک صنعتی گرمسار در استان سمنان تأسیس شد.

این شرکت بیش از ۸۰ قلم دارو شامل آنتی‌بیوتیک، ضد کوکسیدیوز، ضد انگل و ویتامین را در اشکال مختلف قرص، بلوس، محلول و سوسپانسیون و پود و پماد تولید می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان همچنین از شرکت مروارید کویر ایوانکی، تولیدکننده انواع شکلات در شهر ایوانکی شهرستان گرمسار بازدید کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز روز گذشته در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفته بود: در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی و تقویت تولید، هیچ بانکی حق تملک واحد‌های تولیدی استان را ندارد.

وی تصریح کرد: تا حد امکان در بحث واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای حمایت از تولید، پرونده قضایی تشکیل نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار