جزئیات جدید از نقش رژیم صهیونیستی در ترور سردار سلیمانی

یک مقام اطلاعاتی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای نقش این رژیم در ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی را فاش کرده است.

تامیر هیمن، رئیس پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با جوییش نیوز گفت که اسرائیل آمریکا را متقاعد کرد که سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک «تهدید فوری» برای سربازان آمریکایی است.

در این گزارش آمده است که  ۳ سال پیش، حمله هوایی آمریکا به شهادت سردار قاسم سلیمانی در عراق منتهی شد، رویدادی که منجر به جنگ تقریباً همه جانبه بین تهران و واشنگتن شد. ایران همچنان تهدید به گرفتن انتقام از این ترور می‌کند و آن را حمله «تروریستی» به یک مقام ایرانی می‌خواند.

هیمن قبلاً هم اعتراف کرده بود که اسرائیل اطلاعاتی را درباره سردار سلیمانی در اختیار آمریکا قرار داده است اما عبارت «تهدید فوری» او همان چیزی است که ترامپ زمانی که مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت از آن استفاده کرد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا در آن زمان در توجیه این اقدام به خبرنگاران مدعی شده بود که سردار سلیمانی در حال طراحی حملات قریب‌الوقوع علیه دیپلمات‌ها و پرسنل نظامی آمریکایی بود، اما آنها در عمل به این کار خاتمه دادند.

این مقام سابق اسرائیلی مدعی شد: «پس از اینکه نظامیان (سردار) سلیمانی به شکست داعش کمک کردند، آمریکا سر راه او ایستاده بود زیرا او می‌خواست خاورمیانه را کنترل کند. بنابراین تمرکز او از داعش به حضور آمریکا در منطقه تغییر کرد.»

او افزود: «اسرائیل آمریکا را متقاعد کرد که (سردار) سلیمانی علیه آمریکایی‌ها فعالیت‌های بدخواهانه انجام می‌دهد. آمریکا عمدتاً بر مبارزه با تروریسم متمرکز بود نه ایران! ما اطلاعات و تحلیل‌های مشترک را ارائه کردیم و در طول مدت طولانی آنها در نهایت متقاعد شدند که (سردار) سلیمانی تهدیدی فوری برای جان آمریکایی‌ها و موقعیت استراتژیک آن‌ در خاورمیانه است.»

به اذعان هیمن، سردار شهید قاسم سلیمانی «منحصر به فرد» و «دارای مهارت های بزرگ فرماندهی» بود.

گفتنی است سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس، معاون سازمان نیرو‌های مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا ترور شدند و به شهادت رسیدند.

گروه‌های مقاومت عراق تاکید کرده‌اند که گزینه مقاومت و رویارویی با آمریکا در عراق تا پایان اشغالگری و رسیدگی به پرونده مجازات عاملان جنایت فرودگاه بغداد در نظر گرفته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
سلام باید به رژبم مذور صحیونیزم بیسترازاین اجازندهند برخوردشود تقاس خون سردار دلها رابگیرن زنده بادمقاومت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
لعنت خدا بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
مگر ترور جوانمردانه هم داریم!!!...متاسفم که کاری نکردید واسه احقاق خون سردار...
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۰:۱۵ ۲۱ دی ۱۴۰۱
جدیدا امریکا که حقوق بشر یادش آمده وصله شلوارش را برای تامین حقوق بشر به جهانیان ارائه کرد. بعد از ترور شهیدای پیروزی غرب تمام تلاشش را بر تحریک افرادی خاص متمرکز کرد تا در پناه هیاهوی متصاعد از این تحریکات به بازسازی خطوط از هم پاشیده اش اقدام کرد که بر اثر این عملیات ترور در افکار عمومی بوجود آمده است. گرفتاری سرما و کمبود انرژی و جنگ پر هزینه اکراین که کمر غرب را دولا کرده است و درگیری های بین ساکنان فعلی و قبلی کاخ سفید از یک طرف و درگیری های بین سران اسرائیل و نتانیاهو از طرفی دیگر عرصه را بر جهان غرب شکسته شده تنگ کرده است. امریکا مدعی چیزی بوده که الآن هیمنه ای برای ادعایش را دارا نیست و مردم جهان فهمیدند که چرا ترامپ و بایدن پی در پی بایگانی محرمانه کاخ سفید را سرقت میکنند و به جاهای نامعلومی منتقل میکنند. این نشان از اختلاف شدید بین خودشان دارد و برای انحراف افکار عمومی به تحریک شدید افکار عمومی داخلی ایران به ویژه اقدام می کنند. مثلا هیچکس حواسش به شهید سلیمانی نیست که توانمند ترین عامل کیش و مات کننده امریکا بوده و هست نمی باشد ولی مهسا امینی را بی مورد در بوق و کرنا میکنند. یا مثلا عده ای را تحریک می کنند تا آرمان علی وردی ما را مقابل دوربین مظلومانه به شهادت برسانند و وقتی حکم قصاص بر قاتل اجرا میشود هو و گاله راه می اندازند که مردم اعدام در ایران کولاااک میکند! حالا جفری دامر امریکایی مردم را یواشکی به پناهگاه خود میکشید و در خفا فریز می کرد و میخورد و امریکا هم او را کشت. ولی ما عربده ای نکشیدیم که های مردم حقوق بشر به زیر پا رفته بپا خیزید و امریکا را به هم بریزید!! جفری دامر کشته شد !! گویا اقدام آزادانه نسبت به قتل ابریاء و غارت و ایجاد اغتشاش و حمله به مراکز دولتی ایران! از ارکان حقوق بشر! امریکا برای ایرانیان! است. ولی جورج فلوید ها قابل اغماض هستند. واتیکان هم نوکرشان بوده است! زیر بیشتر کلیساهایشان مقبره ی کودکان معصوم آزار دیده است! نماز میخوانند بر بچه های کشته شده توسط اسقفانشان! و آزار دیده! حقوق بشر کاربردش فقط برای ایران است! عده ای در داخل هم این حرف ها را بی اهمیت! تلقی می کنند. وصله شلوارند! کار خودشان است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
اینکه سردار بزرگوار مخالف آمریکا بود درست هست و آنها هم راست می گویند.چون داعش را آمریکا و صهیونیست‌ها برای ضرب چشم گرفتن وترساندن جمهوری اسلامی ،لبنان ،سوریه وعراق .آورده بودن تو منطقه که برای حفظ امنیت اسرائیل از اینها استفاده کند و منطقه را به لجن بکشند تا اسرائیل هر کار می خواهد بکند.ودیدن سردار عزیز بزرگوار موی دماغشان هست .والا دلشان برای منطقه ومسلمانها نسوخته بود که عده ایی سینه سوخته این دشمنان نادان خداوند هستند.واین مرد با اخلاص بزرگ که درود و سلام صلوات بی پایان مردم با ایمان همیشه بدرقه اخرتش باد.کاریی کرد که الان کسی متوجه این نعمت بزرگ نمی شود.روحش شاد وماها همیشه حسرت نبودش را می خوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
پس چرا پس از اینهمه ترور دانشمند هسته ای و نقش داشتن در ترور شهید سلیمانی، هیچ واکنش درخوری انجام نمی دهید. این موشکها و پهباد ها که هر روز از توانمندی و بی رقیب بودن اونا سخن میگین قراره کی کارایی داشته باشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه این نکبت روی زمین اسرائیل که همه از شرش خلاص بشن آخه حاج قاسم که فقط مردم ازدست دادنش نجات میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
روح بزرگ حاج قاسم عزیز و شهدای مدافع حرم شاد و شرمنده این عزیزانیم ......اما چی حاصل شد یه بازی قدر ت که آمریکای که خود داعش رو آورده بود هنوز در سوریه است و داره نفت این کشورو غارت میکنه .شهید و هزینشو چه در عراق و چه در سوریه ما دادیم و نفعش آمریکا وقدرتهای دیگه میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۰ دی ۱۴۰۱
مرگ براسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
اونایی ک منفی دادن یا اسرائلی ان یا اسرائیل سرشون بلا آورده میخان سر مام بیاد بدبختای خود فروخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۱ دی ۱۴۰۱
اونایی کہ منفی دادن رزقشون از آخور اسرائیل میرسہ
اگر این کار نکنن آذوقہ شون قطع میشہ
دیگہ خبر ندارن اخور ھم تہ کشیدہ و اربابانشان بہ جان ھم افتادن
بھتر دنبال ی ارباب دیگہ بگردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
مگہ آمریکا و اسقاطیل از ھم جدا ھستن
اینا پدر و پسر ھستن ھر نکبتی تو جھان بہ وجود بیاد زیر سر اینھاست
ترور شھید سردار سلیمانی ھم این بی شرفھا دست جمعی انجام دادن یعنی آمریکا و اسرائیل و اروپا و پادوھاشون وگرنہ جرات ھمچین کاری رو بہ تنھایی ندارن
شھید کردن انسان بزرگی مثل سردار کار کوچکی نیست کہ بگید یک کشور بہ تنھایی انجام دادہ اینھا دست جمعی این کار انجام دادن
خدا لعنتشون کنہ بی شرفھای بی ریشہ رو
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۱۵ ۲۰ دی ۱۴۰۱
پس چه شد؟! ایران مدعی انتقام سخت بود و عراق مدعی اخراج آمریکا از عراق ولی هیچ عکس العملی جدی علیه نیروهای آمریکائی تابحال انجام نشده فقط ایران یک سیلی نرم به آمریکا زده..........راستی چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
معلومه اینها تو هر اتفاقی بیفتد دخالت دارند.زوم کردن تو دور ایران بدنبال حادثه سازی و فشار و تحریک هستند.کلا فضای کشور توسط ماهواره های آمریکایی و صهیونیستی رصد می‌شود تو داخل کشور هم خبرچین و جاسوس دارند.آگهی هم میدن برای استخدام جاسوس و خرابکاری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۰ دی ۱۴۰۱
آمریکا و اسراییل به یک اندازه گناهکارن.سگ زرد برادر شغاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۰ دی ۱۴۰۱
سلام. فقط بزرگترین سیلی که به غربی ها می توان زد این مطلب است در غیر اینصورت ما نمی توانیم بگوییم انتقام سردار شهید را گرفته ایم.

ازطرف علمای قم و نجف و الازهر ؛ فتوای حرام اعلام کردن حضور مراکز نظامی و سفارتخانه های اسرائیل و آمریکا و بریتانیا در جهان اسلام صادر شود.
این را هم استادان دانشگاه و دانشجویان و بسیجیان و مردم باید درخواست کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خبرگزاریها و خبرنگاران ما و همین باشگاه خبرنگاران جوان و دیگر رسانه های جمعی هم باید با رفتن پیش علما و نظرشون را بپرسند در مورد حرام اعلام کردن آنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
روحانیون و استادان دانشگاه ها و دانشجویان و بسیجیان باید پیشاپیش مردم بیفتند و از مراجع عظام فتوای حرام بودن مراکز غربی ها را اعلام کنند که متاسفانه با نداشتن درک درست سیاسی اینکار را تا بحال انجام نداده اند اگه به قبل از انقلاب و کار اینها دقت کنیم می بینیم آنها از لحاظ سیاسی جلو بودن و باعث پیروزی انقلاب شدند ولی الان دانشجوها سیاست را یا درآوردن روسری یا سوت زدن می دانند...
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۱۶:۳۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
سلام راهکار بسیار عالی ست بشرطی که علما تمام کشورهای اسلامی این کار انجام دهند....از جمله آیت الله سیستانی...و علما الازهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۰ دی ۱۴۰۱
بیا پایین بابا سرمون درد گرفت متوهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۰ دی ۱۴۰۱
افتخار ما شهادت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خب اگه وجودشو دارید به اسراییل حمله مستقیم کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۰ دی ۱۴۰۱
نابودی اسرائیل به دست ایرانیان هزاران سال است که توسط پیامبران الهی اعلام شده و این دستور خداوند است و انشاا... بزودی انجام می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۰ دی ۱۴۰۱
وجودشو داریم نگران نباش.ما تا آخرین قطره خون در راه وطن مبارزه میکنیم و انتقام سردار عزیزمان و بقیه شهدایی که توسط آمریکا و اسراییل ترور شدن را میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۰ دی ۱۴۰۱
اولا : ملت ایران ھم شجاع ھم دلیر و وجود ھمہ کار جوانمرادہ ای رو دارہ
دوما: اسقاطیل دارہ خودزنی میکنہ رو بہ فرسایشہ کسایی کہ اومدن نیل تا فرات تصاحب کنن الان دورتا دورش دیوار کشیدہ ( البتہ این خصلت بنی اسرائیل )
سوما : خیبری دیگر فتح خواھد شد بہ دست مردمانی از سرزمین پارسی(فارسی)
چھارما : این فتح خیلی خیلی نزدیکہ خیلی نزدیک بھتر کسایی کہ وجودشو ندارن دنبال ی سوراخ موش برای خودشون باشن چون نبرد سختیہ ( مثل دفاع مقدس کہ خیلی ھا در رفتن ھمین کہ جنگ تموم شد برگشتن و الان طلبکار ھستن ) ولی این دفعہ یک تفاوتی دارہ کہ دیگہ حد وسط نداریم یعنی مزدوری تعطیلہ یا اینطرفی یا اونطرف
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خوب خیلی خیلی زحمت کشیدین مقصرین رو که خودشون از قبل در همه رسانه های جهان اعتراف کرده بودن رو بعد از 3 سال پیدا کردین ..خوب حالا برین اعدامشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۰ دی ۱۴۰۱
هم در عراق تعدادیشون رو به هلاکت رسوندند و هم تعدادی از این جنایتکاران که به افغانستان میرفتند هواپیمایشان را ساقت کردند و به درک واصل کردند و بقی هنوز سر صف سر نوبتند آنها هم مجازات می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۰ دی ۱۴۰۱
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۰ دی ۱۴۰۱
کدوم احمقی به صلوات دیسلایک داده
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۱۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
ترامپ مزدور و اجیر شده لابی صهیونیست و حمایت جدی سعودی ها بود و برای همین او را به کاخ سفید آوردند که اول برجام یعنی نزدیک شدن ایران به آمریکا را بر هم بزنند دوم چنین جنایتی انجام دهند و البته ب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
باید علمای اسلام تمام سفارتخانه های انگلیس و آمریکا و فرانسه را در تمام کشور ها حرام اعلام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۰ دی ۱۴۰۱
سلام درسته . باید علما هم مراکز نظامیشون و هم سفارتخانه هاشون که مرکز جاسوسی و ترور هستند حرام کنند و همچنین مال اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
سلام. باید هم مراکز نظامیشون و هم سفارتخانه هاشون رو در جهان اسلام حرام اعلام کنند و همچنین مال اسرائیل جنایتارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
باید هم سفارتخانه ها و هم مراکز نظامی آنها و اسرائیل در جهان اسلام حرام اعلام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۰ دی ۱۴۰۱
باید حرام اعلام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۰ دی ۱۴۰۱
باید ناو بعدی ایران به اسم شهید عجمیان باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۰ دی ۱۴۰۱
متاسفانه در قضیه انتقام سردارمشخص شد مسئولان نظامی هم فقط اهل وعده دادن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
علت اینه که ما خودمون هم کارمون را بلد نیستیم و نمی دانیم باید برای انتقام سخت چکار کنیم ما باید از علمای شیعه و سنی بخواهیم حضور مراکز نظامی و سفارتخانه های اسرائیل و آمریکا و بریتانیا را در جهان اسلام حرام اعلام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۰ دی ۱۴۰۱
به غیر از شهادت و آن هم به دست خبیث ترین موجودات ( ترامپ و صهیونیست ها) چیزی دیگری مزد زحمات این مرد نبود.
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین
۰۹:۱۵ ۲۰ دی ۱۴۰۱
امریکاواسرائیل ومتحدانش بایدسخت ترین انتقام بگیرندحتی هیچ آثاری باقی نمانی نبایداجازه هم زمان بگذری چون سردارشخصیت برجسته ای داشت روحش قرین رحمت الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
روزی اعلام میشود تا سه ماه دیگر حکومت رژیم صیهونیستی از روی این کره خاکی محو و نابود میشود،انشالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۰ دی ۱۴۰۱
یاد سردار دلها گرامی باد،سلام.سران قوا واردات میلیونی خودروی کم مصرف1700cc را برای عموم مردم ایران و بدون تعرفه گمرکی را آزاد کنید تا انحصار و احتکار و گرانفروشی دههابرابری داخلی شکسته شود،این کار سبب رضایت مردم از دولت و کاهش محسوس الودگی هوا و کاهش شدید مصرف بنزین می شود،مردم نیز کمی امنیت جانی و مالی خواهند داشت.
Iran (Islamic Republic of)
سیروان مهابادی
۰۸:۳۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
اسم اون ژنرال تامیر هیمن بود، هیمن یک نام کردیه و متاسفانه کردهای عراقی بعلت نداشتن تعلقات مذهبی بشدت هوادار اسرائیل هستند و کردهای یهودی زیادی هم در فلسطین اشغالی ساکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۰ دی ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۰:۳۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
درود به شرفت
آفرین کرد با غیرت ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۸:۳۰ ۲۰ دی ۱۴۰۱
سلام علیکم،خدا به حق است انتقام اصلی رو خودش میگره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
حضرت آقا فرمودند انتقام سخت میگیریم حالا اگه صد سال هم طول بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
منم دنیارو فتح می کنم حتی اگر ۱۰۰۰ سال طول بکشه. هنر اینه که تا هستی با سیاست درست به هدف برسی وگرنه تا دنیا بوده فراز و نشیب هم بوده یکی میومده یکی میرفته. اونا که نامشون رو زبونهاست از قدیم تا حالا بخاطر سرعت عمل و ذکاوتشون بود . نباید کوتاهی کرد و وقت رو تلف کرد ماهم حق زندگی داریم فلسطینی های الان هم حق زندگی دارند. چقدر صبر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۰ دی ۱۴۰۱
تاریخ صدساله تون جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل یک روز می زنیم هتکشو پتک می‌کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
نمی دونم چرا اینقدر از اسرائیل می ترسیم
بعد از سه سال جرات نمی کنیم انتقام بگیریم
کل واکنش ما منتهی شد به چهار تا موشک که با اطلاع قبلی شلیک کردیم
باید انتقام بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
دوست عزیز ما عین اونها تو بوق نمیکنیم یه نگاه کن از اون ماجرا به بعد ببین کیا از پدر موشکی بگیر تا... اسرائیل بدون درز اطلاعات به درک واصل شدن ولی اسرائیل ازترس اینکه مردمش و نظامیانش و.. وخصوصا جهان تمسر نگیردشون صداشو درنمیارن !
البته اینم بگم کل اسرائیل یه تار موی سردار نمیشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۲۰ دی ۱۴۰۱
ای کاش کمی غیرت داشتیم و انتقام خون سردار رو در حد و اندازه خود سردار می‌گرفتیم نه در حد نیروی صفر رزمنده،
انتقام یعنی نابودی یعنی هدف قراردادن تل آویو یا چند پایگاه به طور کامل
حیف که فقط حرف زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
اگه می خواهیم انتقام بگیریم باید از علما بخواهیم تمام سفارتخانهاشون و مراکز نظامیشون را در جهان اسلام حرام اعلام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خدا لعنت کنہ اسرائیل و امریکای خبیث و جنایکار رو
بعد ی سری گاگول ھنوز بہ وعدہ ھای این احمقھا دلبستن و فکر میکنن براشون فرش قرمز پھن کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
شادی روح حاج قاسم صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۰ دی ۱۴۰۱
ی سلیمانی رف ملیون ها سلیمانی ظهور کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۰ دی ۱۴۰۱
سردار یک انسان باایمان ومومن بود و اسراییل وامریکا احساس خطر کردند واو را به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود رساندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه همه خائنان به ایران را
Iran (Islamic Republic of)
خراجی
۱۱:۲۵ ۲۰ دی ۱۴۰۱
دم کدوما گرم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
واقعا که یکم به غیرتت شک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
دشمن رو باید کشت
آخرین اخبار