تردد در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری غیرممکن است

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: گردنه‌های چری و شاه‌منصوری شرایط عادی ندارند، برف‌روبی مرتب انجام می‌شود، اما بارش برف شدید و یخ‌بندان شدید شرایط را برای رانندگی در این گردنه‌ها غیرممکن کرده است.

خسرو کیانی گفت: با توجه به بارش برف سنگین در سطح استان جاده‌ها برای تردد مناسب نیست و استفاده از زنجیر چرخ الزامی است.

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: توصیه می‌شود مردم از رفت و آمد‌های غیرضرور پرهیز کنند و از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند تا وضعیت به حالت عادی برگردد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام نیرو‌های امدادی در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: چند مورد گرفتگی جاده و واژگونی وسیله نقلیه در سطح استان بود که برطرف شد.

کیانی تصریح کرد: در محدوده پل زمانخان سامان یک کامیون واژگون شد، در محور فلارد نیز به علت بارش سنگین برف و همزمانی با عبور اتوبوس‌های مسافربری، ترافیک سنگین ایجاد شده بود که در حال روان شدن است.

وی ادامه داد: در گردنه گوشنگلی شهرستان لردگان نیز یک دستگاه اتوبوس به سمت حاشیه جاده منحرف شد، اما هیچ‌کدام از این واژگونی‌ها تلفات جانی به همراه نداشت.

کیانی اظهار داشت: گردنه‌های چری و شاه‌منصوری شرایط عادی ندارند، برف‌روبی مرتب انجام می‌شود، اما بارش برف شدید، بادروفه و یخ‌بندان شدید شرایط را برای رانندگی در این گردنه‌ها غیرممکن کرده است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.