برگزاری میز ارتباطات مردمی در دانشگاه علوم پزشکی یزد

همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به یزد نمایندگان ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مردم دیدار می‌کنند.

خطیبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به یزد، میز ارتباطات مردمی در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

او افزود: مردم شریف استان می‌توانند روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۱، ۲۲ و ۲۳ دی ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره به دانشگاه علوم پزشکی واقع در میدان باهنر، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یزد مراجعه کنند.

خطیبی ادامه داد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند مشکلات خود در حوزه سلامت را با نمایندگان ویژه وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی در استان یزد در میان بگذارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: علیرضا رحیم نیا، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه و دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در روز‌های پنجشنبه و جمعه، ۲۲ و ۲۳ دی ماه به عنوان نماینده وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی یزد حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۱ دی ۱۴۰۱
زحمت شما حالا که اینقدر نظرات مردم برای مسئولان مهم است پس زحمت شما مسئولان محترم لطفا اهالی استان سیستان و بلوچستان و استان کرمان که به یزد آمدند را به استان های خودشان برگردانید که اینقدر جوانان یزدی را معتاد نکنند و تا بیشتر فرهنگ یزد را نابود نکردند ممنون
آخرین اخبار