تخفیف هتل‌های شهر قصرشیرین به زوج‌های جوان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت : هتل‌های شهر قصرشیرین تخفیف‌های ویژه‌ای به زوج‌های جوان در حوزه گردشگری، اقامتی و پذیرایی ارائه می‌کنند.

محمدرضا سهیلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت : اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قصرشیرین با همکاری اداره ورزش و جوانان با پیگیری و مذاکره با واحد‌های اقامتی شهرستان تفاهم‌نامه همکاری برای ارائه تخفیف‌های ویژه به زوج‌های جوان بستند.

محمدرضا سهیلی گفت: این تفاهم‌نامه به منظور ترغیب و تشویق جوانان به معقوله ازدواج و تسهیل خدمات سفر به آنان منعقد شده است.

او گفت: براساس این تفاهم‌نامه زوج‌های جوانی که به شهرستان قصرشیرین سفر می‌کنند می‌توانند از تاریخ ازدواج به مدت ۶ ماه از ۵۰ درصد تخفیف اقامت در هتل سهند و هتل سیاوش این شهر استفاده کنند.

سهیلی افزود: این زوج‌ها از تاریخ ازدواج به مدت ۶ ماه می‌توانند از۲۰ درصد تخفیف خرید اقلام و تولیدات غرفه صنایع، دستی سفره خانه سنتی سیاوش در صورت سفر بهشهرستان قصرشیرین استفاده کنند.

او تصریح کرد: این تفاهم‌نامه از طریق اداره‌کل برای معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارسال و با نظر موافق ایشان به عنوان الگوی تشویق جوانان به معقوله ازدواج و ترغیب جوانی جمعیت به مدیران کل استان‌ها و کلیه کار گروه‌های گردشگری کشور برای اقدام مشابه، ابلاغ شده است.

لازم به ذکر است تخفیفات واحد‌های اقامتی شامل زمان پیک سفر از تاریخ ۲۰ اسفند لغایت ۲۰ اردیبهشت نخواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.