استفاده از ۶۳۰ تن نمک برای یخ زدایی معابر مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: ۶۳۰ تن نمک و ۱۳۰ هزار لیتر محلول آب و نمک جهت یخ زدایی معابر اصلی و فرعی در سطح شهر استفاده شده است.

مسعود رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: بیش از ۴۰ ساعت خدمت رسانی و کار بی وقفه جهت یخ زدایی معابر در سطح شهر صورت گرفته است و همچنان نیز این خدمت رسانی ادامه دارد.

او افزود: باتوجه به بارش برف و برودت و کاهش شدید دما، ۷۲ دستگاه ماشین آلات مکانیزه تخصصی در سازمان مدیریت پسماند جهت پشتیبانی و اعزام به کلیه مناطق شهری فعالیت شبانه روزی داشته اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد ادامه داد: از دو روز گذشته تاکنون حدود ۶۳۰ تن نمک و ۱۳۰ هزار لیتر محلول آب و نمک جهت یخ زدایی معابر اصلی و فرعی در سطح شهر استفاده شده است که در این مسیر خدمت رسانی ۱۷۰ نفر از پرسنل، رانندگان، تعمیرکاران، کارگران و کارشناسان سازمان مپ به شکل کامل مشغول فعالیت و آماده باش بوده اند.

رضوی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد تا ضمن رعایت نکات ایمنی و تردد کمتر و حداقلی از توقف خودرو‌های خود به به خصوص در معابر اصلی خودداری کنند تا همکاران ما بتوانند فعالیت خود را به شکل کامل‌تر و با سرعت عمل بالاتری انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار