بازگشایی ۲ جاده مسدود بر اثر بارش برف و کولاک در خراسان‌رضوی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۲ جاده مسدود بر اثر بارش سنگین برف طی ۴۸ ساعت گذشته در این استان شامل محورهای مشهد- فریمان و کلات- درگز با تلاش راهداران بازگشایی شدند.

جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده‌های نامبرده بر اثر بارش برف و وقوع کولاک، لغزندگی سطح جاده و کاهش دید افقی رانندگان مسدود شده بود که با بازگشایی آن‌ها اکنون تردد در این این محور‌ها برقرار است.

او افزود: شب گذشته نیز آزادراه مشهد-باغچه به عنوان محور اصلی و شریانی استان با تلاش بی وقفه عوامل راهداری مشهد یخ زدایی شد تا یخزدگی و لغزندگی سطح محور مشکلی برای رانندگان ایجاد نکند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: ۵۷۳ همکار راهدار در این استان طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری با استفاده از ۳۲۷ دستگاه ماشین آلات راهداری سطح جاده‌های خراسان رضوی را با ۶ هزار و ۹۵۸ تن شن و نمک یخ زدایی کردند.

شهامت با اشاره به برف روبی ۹ هزار و ۵۳۴ کیلومتر از جاده‌های خراسان رضوی بیان کرد: در جریان فعالیت راهداران ۹۶ دستگاه خودروی سواری گرفتار در برف و کولاک و جامانده در راه نیز امداد رسانی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.