تجلیل از بانوان صلح یار و مشاوران تلاشگر در حوزه صلح و سازش

در آیینی با حضور رییس کل محکم عمومی و رییس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله از بانوان صلح یار و مشاوران تلاشگر در حوزه صلح و سازش در پرونده‌ها قدردانی شد.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان در این آیین، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن، گفت: وجود مقدس صدیقه طاهره مصداقی از یک انسان کامل و دارای خیرخواهی برای عموم مردم بوده است و هر فرد برای سنجش میزان ارادت و رهروی خود از حضرت زهرا (س) می‌تواند به میزان نگاه خیرخواهانه خود برای دیگران توجه کند.

اکبر مختاری افزود: صلح یاران و مشاوران حقوقی بسیج حقوقدانان در مسیر خیرخواهی برای مردم گام بر می‌دارند و این اقدامات در حقیقت گام نهادن در مسیر حضرت زهرا (س) است.

او تاکید کرد: نکته مهم این است که در راستای توسعه صلح و سازش به دنبال تضییع حقوق ذی حق نیستیم؛ بلکه ایجاد سازش باید بر مبنای تحقق عدالت باشد.

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان بر بزرگداشت مقام والدین به ویژه مادردر خانواده تاکید و تصریح کرد: مادران به جای هدایای مادی به هدایای معنوی و ایفای حق اولادی فرزندان خود نیاز دارند و اینگونه است که همواره تاکید دارند، فرزندان در هر سنی، بچه‌های والدین خود هستند.

مختاری اظهارداشت: اگر افراد دل مادر را به دست آورند، بسیاری از مشکلات زندگی آن‌ها حل می‌شود.

او گفت: هر گونه اقدام در مسیر خیرخواهی در حقیقت برای مخلوق خداوند انجام می‌شود و بدون شک اجر دنیوی و اخروی به دنبال خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آئین از تلاش‌های صلح یاران و مشاوران همکار با این رده تخصصی بسیج قدردانی کرد و گفت: احترام به والدین از اصولی است که در قرآن کریم پس از ایمان به خدا مورد تاکید قرار گرفته و این امر بیانگر جایگاه این اصل مهم در سعادت دنیوی و اخروی افراد است.

سرهنگ مسعود رفیعی افزود: تاکید بر توسعه صلح و سازش در پرونده‌ها به ویژه پروند‌های مربوط به دعاوی خانوادگی از اهمیت ویژه‌ای برخودار است؛ زیرا دشمن، برای رسیدن به اهداف خود بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده و باید با این توطئه دشمنان مقابله شود.

او با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه بزرگترین مبارزه با آمریکا، خدمت به این مردم است؛ هرکه مى‏ خواهد با آمریکا مبارزه اساسى کند، باید به این مردم خدمت کند، تصریح کرد: خدمت به مردم در راستای حفظ بنیان خانواده‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار