پیگیری مسکن خبرنگاران از سوی فرهنگ و ارشاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص مسکن خبرنگاران، گفت : در حال جمع‌آوری درخواست‌های خبرنگاران هستیم تا ان‌شاءالله با اولویت؛ مسکن خبرنگاران را در بحث مسکن ملی پوشش دهیم.

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در خصوص شاخص‌ترین برنامه‌های امسال، گفت : حوزه هنر، فرهنگ، رسانه سه شاخصه اصلی مسؤولیت‌های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی ادامه داد: تابستان امسال بحث آموزش رایگان هنر در مناطق محروم و هفت شهرستان مرزی را داشتیم که بیش از ۲ هزار نفر ۴۰ تا ۴۴ ساعت آموزش تخصصی را در ۳۷ رشته هنری با رویکرد ارتباط مردم با هنر و اشتغالزایی، فرا گرفته، این طرح در پاییز ادامه پیدا کرد و به ۳ هزار نفر رسید، البته کل استان به جزء مرکز استان را شامل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره مناطق تئاتر، گفت: برنامه بزرگداشت و معرفی مفاخر استان و معرفی کتاب، نویسندگان و شعرا را نیز داشتیم.

وی تصریح کرد: تفاهمنامه‌ای در حوزه سینمایی بین معاونت وزارت ارشاد و استاندار کرمانشاه منعقد شده، اعتباری برای ساخت فیلم سینمایی متناسب با پتانسیل‌های استان و تجهیز و افزایش سالن‌های سینمایی در دستور کار است.

صفدری خاطرنشان کرد: امسال دو مجتمع فرهنگی در بیستون و کرمانشاه به مجتمع‌های فرهنگی استان در راستای افزایش سرانه فرهنگی اضافه خواهد شد.

وی در خصوص مسکن خبرنگاران، افزود: در حال جمع‌آوری درخواست‌های خبرنگاران هستیم تا ان‌شاءالله با اولویت؛ مسکن خبرنگاران را در بحث مسکن ملی پوشش دهیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار