رهبر انصارالله:

زن مسلمان با الگوبرداری از حضرت زهرا (س) با جنگ فاسدکننده صهیونیسم مقابله می‌کند

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) بر الگوبرداری از ایشان برای دستیابی به پاسداری فکری، فرهنگی و اخلاقی تاکید کرد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی، سالروز ولادت بانوی زنان عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) را به امت اسلامی و تمامی خواهران مؤمن تبریک و تهنیت گفت و این مناسبت خجسته را در تحکیم اصول ایمانی که انسان را از نردبان درجات کمال انسانی و ایمانی بالا می‌برد، از اهمیت بالایی برخوردار دانست.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها اسوه زنان جهانیان و الگوی ممتاز کمال انسانی و ایمانی و اخلاقی در سطح جهانی است. ایشان الگوی زنان مؤمن است، چرا که در معنویت و کار و بصیرت و کمال ایمان به مقام عالی و عالی رسیده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر الگوبرداری از فاطمه زهرا برای دستیابی به پاسداری فکری، فرهنگی و اخلاقی گفت: لابی جهانی صهیونیستی-یهودی با هدف قرار دادن زنان به دنبال هدف قرار دادن ساختار جامعه و از بین بردن پیوند‌های جامعه انسانی و خانواده است.

وی ادامه داد: جنگ نرم اهریمنی و فاسد، زنان را هدف قرار می‌دهد تا آن‌ها را فاسد کند و به دنبال تبدیل آن‌ها به ابزاری برای فساد جامعه است. باید با آگاهی، بصیرت، تربیت مبتنی بر ایمان، تثبیت الگوی حسنه و ارائه مفهوم درست از زندگی انسان، با این جنگ فاسدکننده مقابله کرد. یهودیان بیش از هر زمان دیگری به دنبال گسترش فساد هستند و از همه امکانات استفاده می‌کنند.

بدرالدین الحوثی با اشاره به اینکه باید با قدرت ایمان و آگاهی با فساد و گمراهی دشمنان مقابله کرد، گفت: جهت گیری مومنانه موجب صلاح و کرامت زن می‌شود و آنان را حفظ می‌کند و کرامت و انسانیت آنان را حفظ می‌کند و مقام آنان را نزد خداوند بالا می‌برد. زنان با رویکرد ایمانی، نقش خود را در زندگی به گونه‌ای ایفا می‌کنند که نسل‌های خوب را تربیت کند و در پیشبرد مسئولیت عمومی خود در قبال مردان بر اساس دستورات الهی و مقررات شرعی و اسلامی کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار