آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه برای تامین سوخت مردم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از در نظر گرفتن تدابیر لازم برای تامین سوخت مردم در صورت قطع احتمالی گاز خبر داد.

فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به افزایش سراسری مصرف گاز به دلیل برودت هوا، گفت : اگرچه تاکنون مشکلی در زمینه تامین گاز پایدار بخش خانگی رخ نداده، اما تدابیر لازم اندیشیده شده تا در صورت قطع احتمالی گاز مردم برای تامین سوخت دچار مشکل نشوند.

وی از فعالیت حدود ۳۴۰ دستگاه نفت‌کش در منطقه کرمانشاه یاد کرد و افزود: در صورت نیاز این نفت‌کش‌ها با اتصال نازل، به عنوان فروشندگی سیار برای توزیع سوخت در مناطق شهری آماده هستند و به هر اندازه که مردم نیاز داشته باشند، نفت سفید در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه یادآور شد: برای اینکه در شرایط اضطراری به محلات نفت برسانیم آمادگی داریم. به علاوه هم اکنون موجودی نفت سفید ما در شرایط بسیار مطلوبی است.

یاسمی اضافه کرد: در مناطق روستایی نیز مردم می‌توانند از نزدیک‌ترین فروشندگی که در مناطق مختلف روستایی حتی در دور افتاده‌ترین نقاط مرزی فعال است نفت سفید تهیه کنند.

وی از تامین کپسول گاز مایع مورد نیاز مردم هم یاد کرد و ادامه داد: پنج شرکت توزیع و بیش از ۲۳۰ عامل توزیع در سطح استان داریم که می‌توانند در کوتاهترین زمان کپسول گاز مایع مورد نیاز مردم را در اختیار آن‌ها بگذارند و مشکلی در زمینه کمبود گاز مایع وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه در این شرکت کمیته بحران فعال بوده و برای شرایط اضطرار احتمالی در کوتاهترین زمان تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده مشکلی برای تامین گاز بخش خانگی رخ ندهد، اما اگر قطعی هم پیش بیاید نگرانی بابت تامین سوخت مورد نیاز مردم وجود ندارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.