بازدید سه هزار نفر از نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان

مجری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان گیلان گفت: این نمایشگاه، بیش از ۳هزار نفر بازدید کننده داشت.


روهام قلیچی، مجری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان گیلان  گفت: این نمایشگاه که طی سه روز از ۲۱ تا ۲۳ دی ماه در نمایشگاه بین المللی گیلان برگزار شد، بیش از سه هزار نفر بازدید کننده داشت و این میزان بازدید یک رکورد برای چنین نمایشگاه‌هایی محسوب می‌شود.
 وی افزود: علاوه بر حضور دکتر شاه میرزایی معاون وزیر صمت و استاندار گیلان، اغلب مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان بازدید کردند.
قلیچی ادامه داد: نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران در سطح ملی چندی پیش در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، افزود: گیلان به عنوان اولین استان در کشور بود که این رویداد بزرگ در آن رخ داد.
وی افزود: در این نمایشگاه حدود سه هزار مترمربع در اختیار غرفه داران قرار گرفت و بیش از ۱۰۰ مجموعه از فعالان این عرصه حضور موثری داشتند و خدمات خود را در حوزه کسب و کار در بخش صنعت، معدن، خدمات، تجارت و... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.
مجری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در گیلان گفت: این نمایشگاه، از نظر بازدید و وسعت مکان برگزاری جزء بهترین نمایشگاه‌های استان بوده است.
 وی افزود: بخش مهمی از اهداف این رویداد که شامل نمایش توانمندی‌های افراد و شرکت‌های مرتبط کشور و استانمان در این حوزه بود، محقق گردید.
وی با اشاره به دایر شدن میز‌های مشاوره و توسعه خدمات کسب و کار و ارائه مشاوره‌های مرتبط با این حوزه در نمایشگاه مذکور گفت: از دیگر اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه، کمک به ارتقای فضای کسب و کار استان و دستیابی به رتبه‌های بالاتر استان گیلان در کشور بود که خوشبختانه تلاش‌های موثری در این زمینه انجام شد و این فعالیت‌ها بصورت مستمر پیگیری خواهد شد.
قلیچی با اشاره به اینکه قرار بود نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان در مهرماه سال جاری برگزار شود، اما بنا به دلایلی در دی ماه برگزار شد، گفت: تلاش داریم تا دومین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان را در مهرماه سال آینده برگزار کنیم.
وی افزود: با توجه به رویکرد دانش بنیان نمایشگاه، در کنار اساتید، موسسات ارائه دهنده خدمات در حوزه کسب و کار، شرکت‌های مشاوره‌ای و واحد‌های تولیدی و خدماتی، فضا‌هایی نیز به حضور شرکت‌های فناور، نوآور، صنایع خلاق، دانش بنیان و استارتاپ‌ها و نیز مراکز علمی و پژوهشی اختصاص یافته بود.
قلیچی با اشاره به برنامه‌های علمی و اجرایی نمایشگاه مذکور گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، بیش از ۳۰ سخنرانی توسط اساتید ملی و استانی، سینما کارآفرینی و تحلیل فیلم برای دانش آموزان، دانشجویان و جوانان، ارائه تجربیات کارآفرینان موفق و غیر موفق کشور و استان، رونمایی و ارائه توضیحات در خصوص برخی سامانه‌های ارائه دهنده خدمات در حوزه کسب و کار از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بود که اجرایی شد.
وی گفت: حضور موثر و امیدبخش دانش آموزان عزیز به عنوان آینده سازان این مرز و بوم در نمایشگاه در قالب غرفه‌های هنرستان‌های منتخب استان و ارائه آخرین دستاورد‌ها و تولیدات آنها، در کنار بازدید تعداد قابل توجهی از دانش آموزان از سراسر استان از نمایشگاه و آشنایی آنان با محیط و ظرفیت‌های حوزه خدمات کسب و کار، از مهمترین نقاط قوت این نمایشگاه بوده است.

برچسب ها: نمایشگاه ، کسب و کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.