انتقال بخشی از تجهیزات پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان

مجری طرح ایحاد زیربنا‌های لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور از انتقال بخشی از تجهیزات پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان به این شهرستان خبر داد.

دیودیده مجری طرح ایجاد زیربنا‌های لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور در بازدید از طرح در حال ساخت پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان گفت: پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان با همکاری ایمیدرو و منطقه خراسان جنوبی برای تأمین برق بخش صنعت و معدن و بخش‌های مصرفی دیگر در دستور کار است.

او با بیان اینکه ایمیدرو قرار است در بخش تأمین تجهیزات کمک کند افزود: امروز بخشی از تجهیزات آماده و منتقل شده و برای اجرا که با محوریت شرکت برق منطقه‌ای و فرمانداری است، این کار به سرعت آغاز می‌شود و تا پایان سال آینده بخشی از برق مورد نیاز شهرستان در بخش معدن و صنعت تأمین خواهد شد.

دیودیده مجموع اعتبار پیش بینی شده در طرح پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بخشی از تجهیزات مورد نیاز با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به منطقه منتقل شده است که مشارکت ایمیدرو هم در این بخش است.

مجری طرح ایجاد زیربنا‌های لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور گفت: موضوع تقسیم اعتبارات بعد از بازرسی‌ها از مجموعه انجام خواهد شد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار