صرفه جویی ۴۵ درصدی مصرف انرژی در استان سمنان

استاندار سمنان با اشاره به همراهی مردم استان با طرح‌های کاهش مصرف گاز، گفت: با همراهی مردم ۴۵ درصد صرفه جویی مصرف انرژی در استان محقق شد.

هاشمی در بازدید از بخش عملیات هلال احمر سمنان و در نشست با مسئولان این بخش به میزبانی هلال احمر سمنان بیان کرد: در بحث برودت و سرمای هوا طی چند روز اخیر و به منظور مدیریت مصرف، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس ۴۵ درصد در مصرف انرژی و گاز صرفه جویی صورت گرفت که در تمام طول این مدت امدادگران هلال احمر استان به صورت تمام وقت پای کار بودند.

استاندار سمنان گفت: حجم کاری مجموعه هلال احمر در گرمای تابستان و سرمای زمستان بسیار بالا بوده و این مجموعه پیشگام خدمت رسانی و امداد به آسیب دیدگان است.

هاشمی با بیان اینکه مجموعه هلال احمر در استان وسیع و پهناور سمنان به مردم و زائران امام هشتم (ع) خدمت می‌کنند که به نوعی می‌توان گفت مجموعه کارکنان هلال احمر استان، خادم الرضا (ع) هستند، تاکید کرد: قید زمان و مکان برای ارائه خدمات مجموعه هلال احمر تعریف شده نیست و در طول ساعات شبانه روز و همه روز سال در حال خدمت هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه خدمات و امداد رسانی‌های مجموعه هلال احمر، دلسوزانه و بسیار ارزشمند است، گفت: مسیر طولانی جاده و راه‌های موجود در استان و تردد بالای مسافران از این مسیر، ارزش خدمات و امداد رسانی مجموعه هلال احمر به تصادفات جاده‌ای را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.