پایه گذاری امداد هوایی در مشگین شهر ضروری است

فرماندار مشگین شهر گفت:با توجه به فراوانی حوادث راه اندازی امداد هوایی مساله مهمی برای شهرستان تلقی می‌شود.

ایرج بیگدل با بیان اینکه مشگین شهر از نظر وسعت اولین و از نظر جمعیت دومین شهرستان استان اردبیل است، گفت: صعود‌ها به قله سبلان، ما را اذیت می‌کند و باید در این زمینه چاره اندیشی کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین شهر در بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از این شهرستان گفت: با توجه به فراوانی حوادث و صعود تعداد کثیری از ورزشکاران به قله سبلان و فقدان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، راه اندازی امداد هوایی مساله مهمی برای شهرستان تلقی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این جلسه گفت: آمایش حوادث اولین کاری بود که با شروع مسئولیت در استان اردبیل انجام دادیم و زلزله، سیل و حوادث کوهستانی در این شهرستان با بیشترین فراوانی هستند.

حمید قویدل اضافه کرد: مشگین شهر از نظر جغرافیایی، شهرستان خاصی است بنابراین باید در حوزه تجهیزاتی و عملیاتی، جمعیت هلال احمر این شهرستان را تقویت کنیم که این کار توسط ما انجام می‌شود.

او تشریح کرد: انبار پشتیبانی باید در این شهرستان راه اندازی شود که در این مورد انتظار می‌رود مسئولان شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم با اشاره به تلاش‌های امدادگران، نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمری‌ها با کمترین امکانات، اما با دلی بزرگ و بدون چشمداشت به مردم خدمت می‌کنند.

بازدید از پایگاه و انبار امدادی، شعبه شهرستان مشگین شهر از دیگر برنامه‌های مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و هیات همراه در سفر به مشگین شهر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.