تقویم آموزشی دانشگاه شهیدبهشتی اعلام شد/شروع کلاس‌ها از ۱۶ بهمن

کلاس‌های آموزشی دانشجویان تمام مقاطع دانشگاه شهیدبهشتی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ –۱۴۰۱ از ۱۶ بهمن آغاز می‌شود.

معاونت آموزشی دانشگاه شهیدبهشتی، تقویم دانشگاهی نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ –۱۴۰۱ دانشجویان این مرکز آموزشی را اعلام کرد. براساس این تقویم آموزشی، دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی می‌توانند با توجه به سال ورود به دانشگاه از ۸ تا ۱۰ بهمن برای انتخاب واحد‌های درسی خود در نیم‌سال دوم تحصیلی اقدام کنند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی ۹۸ از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۸ بهمن آغاز می‌شود و فرآیند انتخاب واحد دانشجویان ورودی ۹۹ در مقطع کارشناسی از ساعت ۱۱ صبح همان روز آغاز خواهد شد.

دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ و ماقبل دانشگاه شهیدبهشتی می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۹ بهمن، واحد‌های درسی خود برای نیم‌سال دوم تحصیلی را انتخاب کنند. همچنین انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ و ماقبل نیز از ساعت ۱۱ صبح یکشنبه انجام می‌شود و این دانشجویان می‌توانند واحد‌های درسی را انتخاب کنند.

انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری، بدون محدودیت سال ورودی در روز‌های شنبه و یکشنبه ۸ و ۹ بهمن برگزار می‌شود. همچنین دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی که فرم ارزشیابی اساتید در نیم‌سال اول را در بازه زمانی تعیین شده تکمیل نکرده‌اند، می‌توانند ۱۰ بهمن نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

کلاس‌های آموزشی از روز یکشنبه ۱۶ بهمن آغاز می‌شود و تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد.

فرایند حذف و اضافه دانشجویان در نیم‌سال دوم تحصیلی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۲۳ و ۲۴ بهمن برگزار خواهد شد و آخرین مهلت حذف تک‌درس برای دانشجویان این دانشگاه ۳ خرداد سال آینده اعلام شده است.

امتحانات تمام مقاطع تحصیلی از روز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا پایان این ماه ادامه دارد. همچنین فرایند برگزاری امتحانات گروه معارف‌اسلامی دانشگاه شهیدبهشتی از روز یکشنبه ۲۱ خردادسال آینده آغاز خواهد شد و تا روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار