رئیس دفتر رئیس جمهور از مردم یزد قدردانی کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی از مردم یزد به دلیل استقبال باشکوه از رئیس جمهور قدردانی کرد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی به مهران فاطمی استاندار یزد با تقدیر از حضور باشکوه مردم یزد در مراسم استقبال از رئیس جمهور، تلاش‌های صورت گرفته در استان را شایسته تقدیر عنوان کرد.

در این پیام آمده است:

همانگونه که استحضار دارید، بر پایه منشور دولت مردمی، توجه به ارزش‌های اسلامی و روحیه انقلابی، مردم داری، تلاش مخلصانه و جهادی و تحول گرایی، از شاخصه‌های مهم دولتمردان قلمداد شده است.

سفر ریاست محترم جمهور به استان و لایتمدار یزد و استقبال کم نظیر مردم عزیز این خطه در سرمای زمستان ۱۴۰۱ علیرغم طراحی‌های دشمنان مردم و انقلاب در ماه‌های اخیر برای ایجاد شکاف بین مردم و خادمان صدیق آنها، برگ زرینی از وفاداری مردم یزد به آرمان‌های بلند نظام اسلامی امامین انقلاب بود.

همچنین تلاش‌های جهادی، مخلصانه و مبتکرانه جنابعالی و تیم اجرایی استان در رسیدگی و حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف از جمله «آب»، «مسکن»، «احیای کارخانه‌های تعطیل شده»، «رونق تولید، صنعت و معادن»، «جذب سرمایه گذاران دلسوز و متعهد»، «توجه به نخبگان و فعالین دانش بنیان» و «توجه به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و قرآنی» شایسته تقدیر است.

تجارب به دست آمده در نحوه برنامه ریزی و اجرای هوشمندانه برنامه‌های سفر ریاست محترم جمهور در این استان، قابل بهره برداری برای سایر استانداران گرانقدر در دور دوم سفر‌های استانی نیز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار