تروریستی خواندن سپاه با منشور ملل متحد مغایرت دارد

تصمیم اخیر پارلمان اروپا درباره سپاه، ثمراتی جز افزایش مشکلات و پچیده‌تر شدن اوضاع نا بسامان آن‌ها ندارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای به شرح زیر اقدام نابخردانه و تحریک آمیز پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

بسمه تعالی

اقدام مغرضانه و نابخردانه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ نشان از عمق کینه ورزی و نمایانگر اشتباهات مکرر دستگاه محاسباتی دشمن است.

ناتوانی اتحادیه اروپا در تحلیل درست مسائل و عجز از درک شرایط امروز جهان و عدم مواجه منطقی با مشکلات عدیده و بعضا لاینحل خود و چسبندگی غیر معقول و غیر عاقلانه به امریکا و صهیونیسم بین الملل و دنباله روی از سیاست‌های توسعه طلبانه آنان و متأسفانه اتخاذ تصمیمات غلط، نظیر آنچه که اخیرا در پارلمان اروپا گرفته شد، ثمراتی جز افزایش مشکلات و پچیده‌تر شدن اوضاع نا بسامان آن‌ها ندارد.

این حرکت که واکنش منفعلانه و از سر استیصال و پس از تلاش‌های ناموفق خیابانی و دستگیری لیدر‌ها و جاسوسان آن‌ها و با هدف جبران شکست‌های مکرر و با خیال واهی افزایش فشار به ایران و قدرت چانه زنی در مذاکرات طراحی شده است ضمن آن که با منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، می‌تواند اقدام متقابل ایران را در برداشته و منطقه خاورمیانه را برای این کشور‌ها ناامن و با نظامیان کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.

امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل نخواهند کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از متن توده‌های مردم و میراث پایان ناپذیر امام‌خمینی است و هر گونه تصمیم غلط در مورد آن، مواجهه با ملت ایران تلقی شده و ملت ایران هم ثابت کردند فرزندان خود را در هیچ صحنه‌ای تنها نخواهند گذاشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به عنوان پژواک دهنده خواست و اراده ملت بزرگ ایران و مردم قدرشناس و انقلابی هم استانی به سران کشور‌های اروپایی اعلام می‌کند اگر اندک درکی از میزان عشق و اعتقاد عمیق و پیوند ناگسستنی مردم ایران به سپاه همیشه پیروز انقلاب اسلامی و پاسداران سرافراز و جان برکف می‌داشتند و از شدت علاقه مردم ایران اسلامی و جبهه‌ی مقاومت به شهیدان والا مقام این نیروی الهی که مزار آن‌ها امروز زیارتگاه عاشقان و میعادگاه دلداگان است خبر می‌داشتند قطعا در چنین وادی خطرناکی گام نمی‌نهاده و چنین تصمیم غلط و نابخردانه‌ای را اتخاذ نمی‌کردند.

به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهیم در مورد مصوبه غلط پارلمان اروپا، عاقلانه تصمیم گرفته از اقدامات تحریک آمیز که میتواند شرایط دنیا را پیچیده‌تر و قطعا زیان بیشتری را متوجه اروپا کند اجتناب نمایند.

همچنین از مجلس شورای اسلامی و دولت مردمی و مسئولین محترم کشورمی خواهیم ضمن پاسخ مناسب و انجام اقدامات متقابل، مراقب طراحی‌ها و سناریو‌های دشمن بوده، تدابیر مناسب اتخاذ و خیالات دشمن را همچون گذشته باطل نمائید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.