جزییات تازه‌ای از پرونده فرد کودک آزار در کوهدشت

مدیر روابط عمومی دادگستری و معاون فرهنگی دادگستری لرستان گفت: عامل یک فقره کودک آزاری در کوهدشت، به جرم خود اقرار کرد و هم اکنون در زندان خرم آباد بازداشت است.

 علی سبزواری در خصوص یک فقره کودک آزاری در کوهدشت افزود: چند روز گذشته یک راننده شخصی، پسربچه هشت ساله‌ای را از خیابانی در کوهدشت سوار خودرو کرده و به خارج از شهر انتقال داده بود که پس از تجاوز به کودک، او را به منطقه شهری برمی گرداند.

وی اظهار داشت: پس از آنکه کودک با ترس و گریه، موضوع را به خانواده اطلاع داده است، خانواده نیز از این فرد شکایت کرده اند و پس از آن نیروی انتظامی وارد ماجرا شده است و در نهایت این متهم پس از شناسایی و اعلام جرم توسط قوه قضاییه دستگیر شده است.

وی گفت: این فرد بدون سابقه قبلی بوده که چهار بار به این فقره از جرم خود اقرار کرده، صحنه جرم بازسازی شده است و دادسرای کوهدشت نیز پرونده را به اتهام آدم ربایی و عمل لواط تشکیل داده است.

حجت الاسلام سبزواری با تکذیب برخی اخبار در خصوص ۱۵ مورد کودک آزاری افزود: فرد متهم هم اکنون به صورت بازداشت موقت در زندان خرم آباد به سر می‌برد.

همچنین داریوش شاهون وند دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد نیز در گفتگو با ایرنا گفت: تجاوز به عنف محکوم است و پرونده توسط پزشکی قانونی استان تایید شده است.

وی با بیان اینکه راننده خاطی فردی ۲۵ ساله و هیچگونه دشمنی و آشنایی قبلی با فرد ربوده شده نداشته است افزود: مجازات آدم ربایی حداقل ۱۰ سال و مجازات تجاوز به عنف اعدام است که دستگاه قضایی هیچگونه اغماضی در اینگونه پرونده‌ها نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.