از سرگیری فعالیت مدارس اصفهان از روز سه‌شنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از فردا سه‌شنبه فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و کلیه ادارات و بانک‌های استان اصفهان به روال عادی باز می‌گردد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با تأثیرگذاری عوامل جوی از جمله کاهش مه و اثرگذاری اقداماتی که کارگروه اضطرار مبنی بر اعمال محدودیت‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و اعمال تعطیلی در بخش‌های مختلف انجام داد، سبب شد روند تدریجی کاهش آلاینده‌ها آغاز شود و این کاهش تا آخر هفته ادامه دارد.

او با اشاره به کاهش انتشار منابع آلاینده در بخش‌های، صنعتی، نیروگاهی و خودرویی در چند روز گذشته گفت: اعمال محدودیت‌ها از جمله دورکاری، طرح زوج و فرد، کاهش ترافیک ۶۰ درصدی در شهر، تعطیلی کوره‌پزخانه‌ها و کاهش ۲ واحدی مصرف مازوت در نیروگاه شهید منتظری و با مدیریت این عوامل به تدریج غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی کاهش و شعاع دید افزایش پیدا کرده و به تدریج از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود.

شیشه‌فروش تصریح کرد: از فردا سه شنبه ۴ بهمن‌ها فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و کلیه ادارات وبانک‌های استان به روال عادی باز می‌گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تقدیر از همراهی همه بخش‌ها در شرایط آلودگی هوا خاطرنشان کرد: تا آخر هفته برنامه اعمال محدودیت در کوره‌پزخانه‌ها و سایر بخش‌های صنعتی به قوت خود باقی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.