دیدار چهره به چهره ۹ هزار و ۲۷۹کرمانی با مقامات ارشد قضایی استان کرمان

مدیر روابط عمومی دادگستری کرمان گفت: در دی ماه سال جاری دیدار مردمی مقامات قضایی استان کرمان با ۹ هزار و ۲۷۹ نفر از متقاضیان برگزار شده است.

حمزه امیرمحمدی نسب مدیر رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان گفت: در دی ماه سال جاری دیدار مردمی چهره به چهره رییس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری و روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی سراسر استان کرمان با ۹ هزار و ۲۷۹ نفر از متقاضیان برگزار و دستورات لازم برای حل مشکلات و درخواست‌های آن‌ها صادر شده است.

حمزه امیرمحمدی نسب در تشریح این خبر افزود: قاضی القضات استان کرمان در دی ماه سال جاری به صورت مستقیم با ۴۱۰ نفر از مردم دیار کریمان دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی نموده است.

وی بیان کرد: مقامات قضایی شهر کرمان در دی ماه امسال با دو هزار و ۱۴ نفر دیدار کرده و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کرده اند.

وی یادآور شد: دیدار رییس کل دادگستری استان به صورت مستمر در روز‌های سه شنبه و سایر مقامات قضایی استان نیز به صورت روزانه در هفته برگزار می‌شود و متقاضیان پس از ثبت نام در درگاه ملاقات مردمی در سایت دادگستری کرمان می‌توانند درخواست‌ها و مشکلات خود را به صورت مستقیم با قاضی القضات و مقامات قضایی در استان کرمان در میان بگذارند و در نهایت دستورات لازم برای حل مشکلات آن‌ها صادر می‌شود.

مدیر رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان یادآور شد: علاوه بر ملاقات‌های مردمی، رییس کل دادگستری استان در سایر ایام هفته نیز به صورت موردی به پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مراجعان می‌پردازد.

امیرمحمدی نسب بیان کرد: همچنین برگزاری دیدار‌های مردمی یکی از بخش‌های مهم سفر‌های شهرستانی رییس کل دادگستری استان کرمان است که در دی ماه سال جاری نیز در شهرستان بم با تعدادی از مردم این شهرستان دیدار و به درخواست‌های ان‌ها رسیدگی شده است.

وی گفت: در نخستین دیدار مردمی رییس کل دادگستری استان با مردم در بهمن ماه نیز درخواست‌های ۳۰ نفر از مراجعان توسط حجت الاسلام و المسلمین حمیدی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار