بن غفیر تهدید کرد ممکن است صهیونیست‌‎ها به غزه حمله کنند

وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو تهدید کرد با افزایش تنش‌هایی که خود او موجب آن‌هاست، امکان حمله به نوار غزه وجود دارد.

وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم اشغالگر صهیونیست درباره تکرار عملیات شمشیر قدس هشدار داد و از احتمال حمله به نوار غزه سخن گفت.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری فلسطین الیوم، ایتامار بن غفیر که عنوان وزیر امنیت داخلی دولت رژیم اشغالگر صهیونیستی را یدک می‌کش از احتمال حمله نظامی به نوار غزه سخن گفت.

بن غفیر در کنفرانسی خبری اعلام کرد کارشناسان دفتر او درباره سناریوی نبرد شمشیر قدس هشدار می‌دهند. او افزود: از زمانی که به این مقام رسیدم در نشست‌های مختلفی برای ارزیابی اوضاع شرکت کردم و در همه آن‌ها شاهد بودم خطرات زیادی امنیت داخلی اسرائیل را تهدید می‌کند.

او مدعی شد مهمترین سناریویی که از بیشتر کارشناسان شنیده این است که نبرد ”نگهبان دیوارها“ (شمشیر قدس) در راه است به همین سبب باید نیرو‌های پلیس و نیرو‌های گارد مرزی را تقویت و گارد ملی قدرتمندی را برای جلوگیری از تکرار سناریوی گذشته ایجاد کرد.

از زمان ورود بن غفیر به دولت رژیم اشغالگر، مناطق فلسطینی به سبب ورود‌های مکرر به مسجدالاقصی و افزایش کشتار فلسطینیان، شاهد تنش‌های شدیدی بوده است.

نبرد شمشیر قدس ماه مه ۲۰۲۱ آغاز شد و رژیم صهیونیستی آن را عملیات ”نگهبان دیوارها“ نامید. طی این عملیات بیش از دویست فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از ۱۳ اسرائیلی نیز کشته شدند و عملیات در روز ۲۱ مه ۲۰۲۱ با میانجیگری مصر به پایان رسید و آتش بس برقرار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار