احداث ۳۰۰ کیلومتر باند دوم بزرگراهی در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل از اجرا و احداث ۳۰۰ کیلومتر باند دوم بزرگراهی در سطح استان خبر داد.

سید کمال الدین میرجعفریان به اجرا و احداث ۳۰۰ کیلومتر باند دوم بزرگراهی در سطح استان اشاره کرد و افزود: در پروژه‌های شمال استان نیز با توجه به وضعیت جوی، هم عملیات خاکی و هم ابنیه فنی در حال اجراست و با برنامه ریزی انجام گرفته، در سال آتی نیز شاهد افزایش طول بزرگراه‌های استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در بازدید از پروژه‌های توسعه بزرگراهی استان با تقدیر از همه مسولین امر در برخورداری از تهاتر نفت و تامین منابع مالی پروژه‌های استان اردبیل افزود: امیدواریم در سال آتی در قانون بودجه و از محل ظرفیت‌های قانونی کمک‌های مالی ارتقاء یافته و شاهد روند پیشرفت هرچه بیشتر استان اردبیل باشیم.

میرجعفریان بیان کرد: در سطح استان اردبیل با تلاش مسولان علیرغم محدودیت‌های منابع مالی و حتی شرایط فصل کاری پروژه‌ها متوقف نشده بلکه با شدت در حال اجرا است.

او اظهار کرد: در جنوب استان اردبیل با توجه به شرایط جوی بسیار سردی که حاکم هست پیمانکار، مشاور و کارفرما هماهنگی‌های لازم که متناسب با فصل زمستان هست را انجام داده اند تا در پروژه‌ها شکل بگیرد و سال آتی در موقعیت فصل کاری اردبیل و بحث عملیات روسازی تاخیری در انجام پروژه‌ها نداشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با تقدیر از تلاش و همت پیمانکاران، مشاورین و راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بدلیل اینکه تهیه و تامین مصالح روسازی جهت انجام عملیات راهسازی زمان بر بوده بنابر این سعی عزیزان در این فصل کاری بر این امر می‌باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار