خانه نخبگان در بافق راه اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق گفت: محل ایجاد خانه نخبگان مشخص شده و به زودی ظرف یک ماه آینده این محل افتتاح می‌شود.

مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق در آیین تجلیل از رتبه‌های برتر سال گذشته کنکور افزود: خانه نخبگان جایی است که برای ارتقا موفقیت نخبگان، به صورت منظم آمار‌ها و افراد و مصداق‌های نخبگی را رصد و پایش و مشکلات را بررسی کند.

او تصریح کرد: با این هدف، شرکت سنگ آهن مرکزی آمادگی دارد که با همکاری بنیاد نخبگان استان یزد، خانه نخبگان را در شهرستان راه اندازی کند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایجاد دبیرخانه دائمی نخبگان را از مهمترین راهکار‌ها برای برگشت نخبگان به مناطق خود عنوان کرد و افزود: فرایند نخبگی و پیشرفت یک فرایند تدریجی است و اگر مسئولان هر منطقه برای آن برنامه ریزی داشته باشند، به طور حتم نخبگان برای ساختن آینده کشور به مناطق خود باز می‌گردند.

حمیدیان به موضوع حمایت شرکت سنگ آهن در بورسیه کردن نخبگان اشاره کرد و گفت: این آمادگی را داریم که نیرو‌های نخبه را بورسیه کنیم تا در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق از توانایی آن‌ها بهره ببریم.

او ادامه داد: اگر حمایتی لازم است تا سرعت فعالیت‌های آن فرد توسعه پیدا کند، انجام می‌دهیم تا کم کم غنای نیروی انسانی شرکت سنگ آهن مرکزی و منطقه را ارتقا دهیم.

او خاطرنشان کرد: منظور از نخبه فردی است که درنهایت ایجاد ارزش افزوده می‌کند و یکی از کانون‌های نخبگی، دانشگاه‌های اصلی و رتبه‌های برتر هستند که باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که به فعالیت‌های عملی این افراد منجر شود.

در پایان این مراسم از هفت نفر از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار