انسداد ۹۴ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: ۹۴ حلقه چاه غیرمجاز در ۱۰ ماهه امسال در این استان مسدود شده است.

داور بستام گفت: با انسداد این چاه‌ها یک میلیون و ۲۲۴ هزار مترمکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی استان صرفه جویی شده است.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل همچنین از تقلیل منصوبات ۳۷ حلقه چاه مجاز در ۱۰ ماهه امسال در استان خبر داد و می گوید: با این اقدام ۷۰۰ هزار متر مکعب در مصرف آب استان صرفه جویی شده است.

او با اشاره به تداوم عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان گفت: تا پایان امسال ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز دیگر هم در این استان مسدود خواهد شد.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل می گوید: از ابتدای امسال ۱۱۰ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه‌های مجاز در استان نصب شده و طبق برنامه ریزی بعمل آمده تا پایان سال آینده تمامی چاه‌های استان به کنتور هوشمند و حجمی مجهز خواهند شد.

بستام با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگ سازی در مصرف آب گفت: با اجرای برنامه‌های تعادل بخشی در سطح استان جلوی هرگونه سوء استفاده از منابع آب گرفته می‌شود.

او همچنین از فعالیت ۲۲ تیم گشت و بازرسی از منابع آب در استان خبر داد و می گوید: با تلاش و همکاری مستمر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حفاظت و صیانت از منابع آب، نظارت‌های خود را دوچندان خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.