معرفی ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری و صنایع‌دستی این استان ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران معرفی می‌شود.

علیرضا جیلان گفت: چهارمحال و بختیاری با برخورداری از افزون‌بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری در حوزه‌های مختلف طبیعی، تاریخی، ورزشی و مذهبی یکی از مهم‌ترین مقصد‌های گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

وی افزود: در این راستا بخش‌های دولتی، نیمه‌دولتی و خصوصی فعال در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری هر ساله به‌منظور تجمیع ظرفیت‌های مؤثر صنعت گردشگری استان با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران زمینه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


جیلان تصریح کرد: به‌همین منظور برای حضور قوی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران از توان بخش خصوصی، شهرداری شهرکرد و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با حوزه گردشگری بهره‌گیری شده است.

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های مرتبط با گردشگری تسهیلات بانگی ارزان‌قیمت، تخفیف‌های مالیاتی و مشوق‌های دیگری را برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است.

جیلان اضافه کرد: قرارگیری چهارمحال و بختیاری بین دو استان بزرگ و صنعتی اصفهان و خوزستان فرصت مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌منظور جذب گردشگران این استان‌ها به‌شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار