دیدار سرکنسول روسیه با ورزشی‌های اصفهان

سرکنسول روسیه در ایران با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان با مدیرکل دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار سر کنسول روسیه با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان که با هدف تقویت دیپلماسی ورزشی و با حضور محمدحسن تقی زاده مدیرکل بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان برگزار شد، درباره برگزاری مسابقه دوستانه تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و زنیت سن‌پترزبورگ روسیه هماهنگی شد.

بوریس بورمیستروف سرکنسول روسیه در این دیدار با اظهار خرسندی از تعاملات ورزشی با ایران، بر افزایش همکاری‌ها تاکید و دیدار تیم‌های سپاهان و زنیت را به عنوان جشنی بزرگ برای توسعه روابط ورزشی قلمداد کرد.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان هم در این دیدار با قدردانی از تلاش مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای توسعه همکاری‌های بین المللی، از آمادگی این اداره کل برای تقویت همکاری‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد.

تقی زاده مدیرکل بین الملل وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار با انتقاد از اقدام اتحادیه اروپا در اعمال تحریم‌های ورزشی علیه دو کشور و به ویژه تحریم وزیر ورزش کشورمان، چنین اقداماتی را نقض منشور بین الملل ورزش دانست.

به گفته محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، مسابقه دوستانه سپاهان و زنیت به زودی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

برچسب ها: سرکنسول ، فوتبال ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.