ضرورت ساماندهی نماد‌های فرهنگی در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بر ساماندهی نمادهای فرهنگی(المان ها) در شهرکرد تاکید کرد.

مصطفی حیدری در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: با توجه به پیش رو بودن نوروز و سفر گردشگران و مسافران، نماد‌های فرهنگی (المان‌ها) در سطح شهرکرد ساماندهی شود.

 رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: هم‌اکنون انتقاد‌هایی در خصوص نماد‌های فرهنگی (اِلِمان‌ها) در شهرکرد وجود دارد که به‌همین منظور و با توجه به نزدیک شدن نوروز به‌عنوان نمادی مشترک بین تمامی ایرانیان و ظرفیتی عالی در انسجام اقوام، باید نماد‌های فرهنگی (اِلِمان‌ها) ساماندهی شود.


بیشتر بخوانید


حیدری، استفاده و بهره‌گیری ظرفیت مشترک تمامی قومیت‌های چهارمحال و بختیاری در برنامه‌های نوروزی برای تقویت انسجام اجتماعی را ضروری اعلام و اضافه کرد: در این راستا برنامه‌های محله‌محور مورد توجه مسئولان شهرداری شهرکرد باشد.

وی، برقراری عدالت در تمامی مناطق شهرکرد را ضروری دانست و گفت: ارتقای وضعیت مبلمان شهری و سامان‌دهی فضای سبز در تمامی محله‌های مرکز استان مورد توجه قرار گیرد تا رضایت‌مندی عمومی شهروندان افزایش یابد.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به هشدار‌های هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه‌های بارشی جدید در نقاط مختلف استان از جمله شهرکرد گفت: ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به تقویت و تجهیز مجموعه مدیریت شهری در مرکز استان کمک کند.

فاطمه بیگی تاکید کرد: در این راستا درخواست می‌شود تا مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود را برای برف‌روبی در اختیار شهرداری شهرکرد قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار