پرداخت ۴۵۲ میلیارد ریال وام صندوق شاهد قزوین به جامعه ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از پرداخت ۴۵۲ میلیارد ریال وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به بیش از هزار نفر از جامعه ایثارگران خبر داد.

اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۴۵۲ میلیارد ریال وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به یک هزار و یکصد نفر از جامعه ایثارگران استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین طبق نظرسنجی دفتر مرکزی صندوق قرض‌الحسنه شاهد کشور در خصوص کسب رضایت مندی ارباب‌رجوع در بین ۳۲ استان حائز رتبه برتر شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این رتبه بیانگر این است که کارکنان صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین در شناسایی ایثارگران واجد شرایط برای دریافت وام، پرداخت وام به موقع و در اسرع وقت به ایثارگران و نحوه برخورد شایسته و توام با تکریم با ایثارگران عملکرد مطلوبی دارند.

اسمعیلی افزود: همچنین رابطین صندوق یاد شده بی‌ریا و در کمترین زمان امور ایثارگران را انجام می‌دهند که زحمات این عزیزان قابل تحسین است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات رابطین صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین در پرداخت وام به جامعه ایثارگران و رسیدگی به امور این قشر معظم جامعه قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار