روابط عمومی‌ها در جهت پرشورتر کردن برنامه‌های دهه‌فجر گام بردارند

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن از اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: روابط عمومی‌ها در جهت پرشورتر کردن برنامه‌های دهه فجر گام بردارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و کمیته‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها و رسانه ملی ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: روابط عمومی‌های ادارات و نهاد‌های این شهرستان در دهه مبارک فجر خدمات و عملکرد نظام و دولت را برای مردم به خوبی اطلاع رسانی و بازگو کنند.

فتاح کرمی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند؛ بر ارتباط مؤثر با رسانه‌ها به عنوان بهترین و مهمترین ابزار برای اطلاع رسانی خدمات تأکید کرد.


بیشتر بخوانید


کرمی با اشاره به نقش ارزشمند رسانه و روابط عمومی در آگاه سازی افکار عمومی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایام الله دهه فجر، ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه و افزایش همبستگی و اتحاد ملی، انعکاس به موقع اخبار، گزارشات و عملکرد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را خواستار شد.

وی با اشاره به این که بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان اجرا می‌شود افزود: گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری جشنواره قرآنی، مراسم گرامیداشت ۲۰ بهمن، شب شعر انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا در طول دهه فجر، برگزاری جشنواره غذای سالم، نواختن زنگ انقلاب، پویش پرچم افتخار "سه رنگ پر صلابت"، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و ... از جمله این برنامه‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار