بلاتکلیفی سه ساله رشته دو و میدانی خراسان رضوی

دبیر هیات دوومیدانی خراسان رضوی گفت: به تاخیر افتادن انتخابات هیئت دو و میدانی استان به ضرر این رشته شده است.

احمد حیدرپور دبیر هیات دوومیدانی خراسان رضوی گفت: نبود ثبات مدیریتی در این سه سال اخیر شرایط را برای این رشته سخت کرده است.

او افزود: باید هرچه سریعتر انتخابات هیئت دو و میدانی استان انجام گیرد تا بیش‌تر از این رشته مادر و مستعد استان آسیب نبیند.

 دبیر هیات دو و میدانی استان ادامه داد: ما در گذشته به دلیل برگزاری مسابقات منظم و مستمر ورزشکاران زیادی در سطح کشور داشتیم، اما شرایط چندین سال اخیر ما را از روز‌های اوج خود دور کرده است.

حیدرپور با اشاره به مشکلاتی که گریبانگیر هیئت استان شده است بیان کرد: با این شرایط هم نفرات خوبی در دوومیدانی استان به ویژه در بانوان داریم که در تیم‌های خارج از استان در لیگ برتر شرکت میکنند و نام خراسان را زنده نگه داشته اند.

او  با بیان اینکه این رشته نیاز به یک مدیر قوی دارد تصریح کرد: دو میدانی استان فردی را می‌خواهد که در جذب اسپانسر قوی عمل کند و دلسوز و پیگیر این رشته باشد نه اینکه فقط سمتی را با خود به همراه داشته باشد.

دبیر هیات دوومیدانی خراسان رضوی  تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با برگزاری هرچه زودتر انتخابات، دو و میدانی استان را از این بلاتکلیفی رهایی بخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.