راه اندازی سامانه وصال ویژه حوزه های خواهران

مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه های خواهران کشور گفت: سامانه وصال در قالب یک نرم افزار ویژه حوزه های خواهران راه اندازی شده است.


علی طائی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: پرتال تجمیع کننده خدمات الکترونیک حوزه های علمیه خواهران به صورت آزمایشی راه اندازی شد و به زودی برای عموم کاربران حوزه های خواهران مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با استفاده از این پورتال که وصال نام گذاری گردیده، تمام خدمات نرم افزاری مورد استفاده در حوزه های خواهران اعم از اتوماسیون اداری،‌امور آموزشی، سامانه مالی مدارس، سامانه آموزش مجازی در قالب یک نرم افزار سازماندهی می شود.
وی با اشاره به قابلیت های این سامانه از تجمیع خدمات سامانه های مستقل نرم افزاری ومتمرکز شدن سرویس ها و مفاهیم مشترک نظیر مدیریت کاربران و سطوح دسترسی پیام رسانی، همگام سازی ، امنیت ورود و تبادل اطلاعات به عنوان برخی از این قابلیت ها یاد کرد.
*کاهش هزینه با راه اندازی سامانه وصال
طائی زاده گفت: با راه اندازی سامانه وصال هزینه ها کاهش می یابد.
وی ادامه داد: امکان استفاده از خدمات یک سیستم در سیستم های دیگر از جمله قابلیت های دیگر این سامانه است.
مسئول دفترفناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: راه اندازی و استفاده از پرتال وصال موجب کاهش هزینه، زمان و سربار عملیات فنی می شود و امکان دریافت گزارش های ترکیبی بین سامانه را فراهم می آورد.
طائی زاده این سامانه را از نوآوری های جدید در عرصه فناوری اطلاعات برشمرد و افزود: در میان مراکز حوزوی و در میان ادارات و مراکز مستقر در استان قم، مرکز مدیریت حوزه های خواهران نخستین مرکزی است که به این سامانه مجهز می شود و حتی در میان سازمان ها و وزارتخانه های کشوری این مرکز به عنوان یکی از نخستین مراکزی است که پرتال تجمیع کننده خدمات الکترونیک را به خدمت می گیرد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار