درخواست از خیرین و تشکل‌های مردم‌نهاد برای کمک به زلزله‌زدگان خوی

مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت گفت: تجربه‌های پیشین در حوادث غیرمترقبه در کشور، توانایی و مسئولیت‌پذیری تشکل‌های مردمی و خیرین را ثابت کرده است.

محمدجواد حیدری‌پور، مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت ضمن دعوت از تشکل‌های مردمی ملی و فعال حوزه سلامت افزود: «ستاد بحران سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت» نیز باید هر چه سریع‌تر وارد عمل شود و به یاری مردم در موضوعات تخصصی و عام در مناطق زلزله‌زده خوی بشتابد.

مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت در این جلسه گفت: تجربه‌های پیشین در حوادث غیرمترقبه در کشور، توانایی و مسئولیت‌پذیری تشکل‌های مردمی و خیرین را ثابت کرده است.

مهندس حیدری‌پور، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین را همیاران و بازوان نظام سلامت دانست و افزود: آنها می‌توانند با برنامه‌ریزی و هماهنگی برای حضور فعال در مناطق زلزله‌زده، به ارائه کمک‌های لازم در چارچوب مشارکت‌های مردمی بپردازند.

مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت در پایان گفت: این اداره کل به دنبال بسیج ظرفیت‌های موجود تشکل‌ها و خیرین سلامت و بهره‌گیری از ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در مسیر صحیح خود و به منظور ارتقا و عدالت در سلامت است.

در ادامه جلسه، هر یک از همکاران اداره کل نیز پیشنهادهای خود را برای برنامه‌ریزی کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده ارائه دادند.

برچسب ها: زلزله خوی ، کمک خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار