امام جمعه کرج:

انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود/ آینده جمهوری اسلامی روشن است

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان معجزه‌ای بزرگ هرگز متوقف نمی‌شود.

آیت‌الله حسینی همدانی امام جمعه کرج با بیان این که پیروزی انقلاب معجزه بزرگی بود اما حفظ انقلاب در این ۴۴ سال معجزه بزرگتر و مهمتر است، گفت: انقلاب در طول این سال‌ها هرگز متوقف نشده و دائما در حال حرکت است و دشمنان در تمامی موانعی که برای آن ایجاد کردند، شکست خوردند.

او با تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر به جایگاه عظیم امیرالمومنین اشاره کرد و افزود: رسول خدا(ص) سرپرستی امام علی(ع) را بر عهده گرفت و امیر المومنین در خانه وحی بزرگ شد و اولین مردی  بود که به اسلام گروید، او صدای وحی را می شنید.

آیت الله حسینی همدانی گفت: روش و قدرت امام خمینی(ره) اول از مکتب اهل بیت(ع) بود و آموزه‌های اسلام ناب از جمله مقاومت و پایداری را تقویت کرد.

او افزود: دشمن در تلاش است که انقلاب اسلامی را با نا امید کردن مردم از بین ببرد، امروز باید برای امیدافزایی و امید دادن با بیان حقایق و واقعیت‌ها، تلاش کرد؛ سال‌هاست جریان غیر انقلابی در داخل نظام در عرصه های مختلف سنگ اندازی و کم کاری کرده‌ و مانع از حرکت پر شتاب کشور شده‌اند.

امام جمعه کرج گفت: به ویژه در بحث اقتصاد لطمات فراوانی به نظام زدند و بخش‌هایی از جامعه را دچار پریشانی کردند که مقدمه ناامیدی را در جامعه فراهم کره است که باید جبران کرد و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم به امید افزایی و پرورش نهال امید در جامعه تاکید کرده‌اند.

او می‌گوید: امروز نقطه درگیری ما با دشمنان جنگ ادارکی، ترکیبی و پیچیده است و دشمنان با تمام امکانات و قابلیت‌های‌شان وارد صحنه شده‌اند و به صورت نقطه زنی عمل می کنند و تاب آوری جامعه را مورد هدف قرار داده‌اند و در حقیقت دست به ترور درک و افکار عمومی می‌زنند تا ذائقه ها و باورها را تغییر دهند و اینجاست که جهاد تبیین راه گشاست.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و با مدیریت جهادی، با نگاه انقلابی، ظرفیت نیروی انسانی متعهد و مومن و توجه به تجربه های گذشته؛ آینده‌ای کاملا روشن و پیروز خواهیم داشت.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.