حادثه آفرینی مونوکسیدکربن در شبانه روز گذشته اصفهان

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت ۱۰ نفر و فوت یک نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن خبر داد.

عباس عابدی سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار کرد: ساعت ۴:۴۵ دقیقه امروز حادثه‌ای در خیابان همدانیان اصفهان گزارش و سه واحد امدادی به محل اعزام شد.

او ادامه داد: در این حادثه که به دلیل اشکال در بخاری و انتشار گاز مونوکسید کربن رخ داده بود پنج نفر شامل چهار پسر نوجوان و یک مرد ۲۹ ساله مسموم شدند.


سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۴:۲۳ دقیقه هم نیرو‌های اورژانس در خیابان ارغوانیه دو خانم ۳۵ و ۵۵ ساله و کودکی ۶ ساله را که بر اثر گازگرفتگی مسموم شده بودند به بیمارستان منتقل کردند.


به گفته عابدی یک خانم۴۰ ساله هم در پیر بکران بر اثر گازگرفتگی به دلیل اشکال در بخاری و نشت گاز مونوکسید کربن مسموم شده بود که ساعت ۶:۵۰ دقیقه صبح نیرو‌های اورژانس او را به بیمارستان شفای کلیشادو سودرجان منتقل کردند.


او به حادثه‌ای که ساعت ۲۳:۱۱ دقیقه دیشب به اورژانس گزارش شده بود هم اشاره و اضافه کرد: در این حادثه جوان ۱۸ ساله‌ای در منزلی در محدوده سه راه سیمین شهر اصفهان دچار مرگ خاموش شد.
سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: دیشب خانمی ۱۸ ساله هم در گلپایگان به دلیل استفاده از زغال با گاز مونوکسید کربن مسموم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.