برفروبی بیش از ۴ هزار کیلومتر از جاده‌های کردستان / گردنه ژالانه مسدود شد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۴ هزار و ۷۲۶ کیلومتر باند برفروبی در سطح محور‌های شریانی و غیرشریانی انجام شد.

رامبد نوذری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در ساعات ابتدایی صبح امروز در برخی محور‌های شاهد بارش برف بودیم، اظهار داشت: محور مواصلاتی سروآباد _ اورامان محدوده گردنه ژالانه به دلیل کولاک شدید برف مسدود شد و جهت برقراری ایمنی جاده امکان تردد در این محور وجود ندارد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: در حال حاضر در مابقی محور‌های استان مشکلی وجود ندارد و تردد روان برقرار است و تمام راه های روستایی مسدود شده در چند روز اخیر نیز بازگشایی شده است.

او با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۴ هزار و ۷۲۶ کیلومتر باند برفروبی در سطح محور‌های شریانی و غیرشریانی انجام شده است، اضافه کرد: در این مدت در مجموع ۲۳۴ نفر از نیرو‌های راهداری در جاده‌های شریانی و غیرشریانی طی شبانه روز گذشته مشغول برفروبی بوده‌اند.

نوذری از رهاسازی ۱۶ دستگاه خودرو در سطح جاده‌های استان توسط تیم‌های راهداری خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته ۱۷۲ دستگاه خودرو سنگین و نیمه‌سنگین در سطح جاده‌های استان فعال بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.