واکنش نتانیاهو پس از تهدید شدن به ترور توسط خلبان صهیونیست

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از اینکه از سوی یکی از خلبان‌های این رژیم تهدید به ترور شد، ادعا کرد مخالفان او خط قرمز‌ها را زیر پا گذاشتند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از ورود به اراضی اشغالی از فرانسه در واکنش به تهدید شدنش از سوی «زئیو راز» یکی از خلبانان سابق ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد این رژیم در هفته‌های اخیر شاهد موج فزاینده از اقدامات تحریک‌آمیز بوده است. هر روز حد و مرز‌ها زیر پا گذاشته شده و به نظر می‌رسد که با تهدید او و مقامات منتخب تمامی خطوط زیر پا گذاشته شده است.

براساس گزارش «اسرائیل هیوم»، نتانیاهو در ادامه گفت: برای اجرای قانون علیه کسانی که نخست وزیر را تحریک یا تهدید به کشتن می‌کنند تلاش خواهم کرد.  چنین تهدید‌هایی خطری واقعی برای اسرائیل است.

«زئیو راز» اخیرا در حساب کاربری خود در شبکه توییتر خواستار ترور نتانیاهو شده بود. او نوشته بود: «اگر نتانیاهو قدرت دیکتاتوری به دست آورد، او و وزرایش را باید کشت.»

در همین حین پلیس رژیم صهیونیستی نیز پس از افزایش دامنه چنینی اظهاراتی علیه کابینه نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد که «هرکس چنین سخنانی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند، مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.» پلیس صهیونیستی اعلام کرد که «با اقدامات تهدیدآمیز و تحریک کننده، مماشات نخواهد کرد و اگر ثابت شود که شخصی مرتکب جرمی شده لایحه کیفرخواست علیه او صادر خواهد شد.»

مدتی است که شنبه‌ها در اراضی اشغالی به روز‌های سیاه بنیامین نتانیاهو تبدیل شده است. صد‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به تندروی‌ها، اقدامات غیرقانونی و جولان کابینه افراطی راست‌گرایان به خیابان‌ها می‌آیند و تا سرنگونی حزب «لیکود» (حزب نتانیاهو) و متحدانش، قصد تداوم اعتراضات را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
اگه شهرک نشینان صهیونیست این ملعون رو به قدرت رسوندن پس چرا برعلیه اش تظاهرات می‌کنند. مثل مکرون. ازاون ور برنده انتخابات میشه. ازاین طرف هرروز برعلیه اش تظاهرات راه میندازن. معلوم هست که چه خبره.! باخودشون نمیفهمند چند. چندهستن! خلاصه لعنت برهردو این ملعونها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
نتانیاهو اگر ماهی شوی یا پرنده
اگر برای خودت محافظ وبادیگارد بگذاری
تورا با مرگ فاصله ای نیست
که ما نزدیک تر از انها به تو هستیم
ونفست را درحلقومت برای همیشه خواهیم بست
من المجرمین منتقمون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۳۰ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
انشاالله به سرنوشت عنترسادات گرفتاربشه
آخرین اخبار