بهره برداری از سه پایگاه اورژانس ۱۱۵

همزمان با دهه فجر، سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان چهارمحال وبختیاری به بهره‌برداری رسید.

همزمان با دهه فجر، به صورت ارتباط تصویری، با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه پایگاه اورژانس جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح این طرح‌ها که همزمان با افتتاح ۷۲ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در سراسر کشور، افتتاح شد، با اشاره به اینکه این پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در شهرستان‌های بن، لردگان و با همت خیران احداث شده است، افزود: برای احداث پایگاه اورژانس جاده در مساحت ۱۳۰ متر مربع در یانچشمه در شهرستان بن ۱۰ میلیارد ریال از سوی خیر و ۵۰ میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای تامین تجهیزات هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


محمود شمسی پور افزود: برای احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای قلعه مدرسه شهرستان لردگان نیز با متراژ ۱۱۵ متر مربع دو میلیارد ریال از سوی خیر و چهار میلیارد ریال از محل دانشگاه و برای تجهیزات این مرکز و ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان هزینه شده است.

وی به استقرار دومین اتوبوس آمبولانس استان در سه راهی گوشکی اشاره کرد و گفت: این اتوبوس آموبلانس از سازمان اورژانس کشور در محل محور مواصلاتی خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به استان چهارمحال و بختیاری مستقر شده است.

شمسی پور با اشاره به اینکه این محور یکی از محور‌های ترانزیتی و پرتردد در استان است و روزانه آمار بالایی در تردد در این محور انجام می‌شود، گفت: استقرار این اتوبوس آمبولانس در راستای خدمات رسانی سریع‌تر و راحت‌تر در زمان بحران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار