اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن را در اصفهان اعلام کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در تشریح محدودیت‌های ترافیکی که برای برگزاری بهتر مراسم اعمال می‌شود اظهار کرد: از نیمه‌شب ۲۲ بهمن توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان‌های استانداری، حافظ، نشاط ممنوع است و در صورت توقف، خودرو به پارکینگ‌های مجاز اطراف منتقل می‌شود.

او ادامه داد: از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن نیز تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های استانداری، حافظ و میدان امام حسین (ع) ممنوع است و از تقاطع‌های هشت بهشت _ باغ گلدسته، شمس‌آبادی _ طالقانی، استانداری _هشت بهشت، استانداری _ بهشتی نژاد، زیرگذر میدان امام علی (ع) به سمت تقاطع شکرشکن، میدان احمدآباد و خیابان توانا به سمت شکرشکن، تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین (ع)، طیب _ مسجد سید، باغ گلدسته _ پاسداران محدودیت برقرار می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: محل پارک اتوبوس‌ها در خیابان‌های آیت الله خراسانی، پاسداران، نشاط، شمس آبادی و میر داماد در نظر گرفته شده، همچنین پارکینگ طالقانی برای توقف موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شده است.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای تردد در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه درسایر شهر‌ها و شهرستان‌های استان نیز در تمام مسیر‌های منتهی به محل‌های برگزاری مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن محدودیت‌های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می‌شود، از شهروندان خواست ضمن همکاری با عوامل پلیس راهور از سایر خیابان‌های همجوار به عنوان مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.