تجلیل از پیشکسوت صنعت هتلداری قم

در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران از خدمات محمد‌تقی مستقیمی در عرصه صنعت هتلداری قم تجلیل شد.

به‌نقل از  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم،همزمان با سومین روز از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری از بیش از نیم قرن خدمات محمد‌تقی مستقیمی در عرصه صنعت هتلداری در استان قم تجلیل شد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این تجلیل گفت: از مهمترین زمینه‌هایی که با توجه به قابلیت‌های تاریخی و فرهنگی استان قم می‌تواند در روند توسعه استان موثر واقع شود صنعت گردشگری است، بدون شک این صنعت اشتغالزایی و رونق مالی را به دنبال خواهد داشت.

او بیان کرد: توسعه پایدار در صنعت گردشگری مستلزم برنامه‌ریزی، مدیریت و بهره‌برداری بهینه از منابع موجود است، لذا هم‌اندیشی و هم افزایی فعالان این عرصه را ارج می‌نهم.

معاون گردشگری با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان صنعت گردشگری افزود: بر خود واجب می‌دانم، از همه خدمتگزاران و فعالان عرصه صنعت گردشگری تقدیر و تشکر کنم چرا که موفقیت خود را مدیون یکایک افرادی هستیم که ما را در این زمینه همراهی می‌نمایند.

شالبافیان عنوان کرد: باید برای برگزاری رویداد‌های گردشگری که در تقویم وزارت میراث‌فرهنگی کشور گنجانده شده برنامه‌ریزی کنیم تا ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری قم بیش از پیش معرفی شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.

 غرفه معرفی ظرفیت‌های گردشگری قم در سالن خلیج فارس (۴۴,۱) برپا شده است.

برچسب ها: هتلداری ، گردشگری قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار