پیام مشترک امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر

تداوم‌بخش عزت ایران اسلامی در گروحضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر در پیام مشترکی اعلام کردند:تداوم‌بخش عزت ایران اسلامی در گروحضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

 امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر در پیام مشترکی اعلام کردند: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های پرافتخار امام راحل و شهدای انقلاب، تداوم‌بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام "محمدعلی ارزنده" امام جمعه ملایر و "سلمان اسماعیلی" فرماندار ویژه ملایر با صدور پیامی مشترک از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن همه ساله یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و بزرگداشت آن صیانت از خون پاک هزاران شهید و تکریم تلاش ارزنده مجاهدانی است که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، از خویشتن گذشتند.

این پیام می‌افزاید: در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خداوند متعال را شاکریم که به برکت همراهی، بصیرت، ایمان و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و بنیان‌گذاری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ایران اسلامی همچنان مسیر عزت و اقتدار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده‌ای آباد استمرار می‌بخشد.

این پیام ادامه می‌دهد: در حالی‌که دشمنان با تلاش بی‌وقفه، تزلزل نظام جمهوری اسلامی و استقلال و عزت کشور را هدف قرار داده‌اند، همواره حضور همیشه در صحنه مردم عزیز ایران اسلامی نقشه بدخواهان را باطل کرده است.

در ادامه پیام آمده است: امروز انقلاب اسلامی، محور مقاومت اسلامی و یاری‌گر مستضعفان جهان شده است.

این پیام می‌افزاید: بی‌تردید عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان ملایر، همگام و هم‌صدا با مردم غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

پیام ادامه می‌دهد: این حضور حماسی مردم موجب تقویت هر چه بیشتر اقتدار نظام، خرسندی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان می‌شود و پاسخی کوبنده به ادعا‌های بدخواهان به سرکردگی آمریکا خواهد داد.

در ادامه پیام آمده است: از تمامی آحاد مردم مومن، انقلابی و شهیدپرور شهرستان ملایر دعوت می‌کنیم با حضوری حماسی و پرشور بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالت‌خواهی خود را در روز ۲۲ بهمن به گوش جهانیان برسانند و ضمن تجدید عهد با آرمان‌های پرافتخار شهدای گرانقدر، تداوم بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی باشیم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا /شنبه/ ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی (ره) تا میدان امام حسین (ع) شهر ملایر برگزار می‌شود.

همزمان در پنج نقطه شهری سامن، ازندریان، زنگنه، جوکار و اسلامشهر آق‌گل و یک نقطه روستایی علی‌آباد دمق نیز برگزار خواهد شد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.