فعالیت تشکل‌های دانش آموزی باید تقویت شوند

رئیس مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: تقویت و هماهنگی برنامه‌ها و فعالیت‌های تشکل‌های دانش آموزی که تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان سراسر کشور را پوشش داده، ضروری است.

احمد محمودزاده گفت: آینده کشور در کلاس درس طراحی می‌شود، همه ما در کشور در این حوزه ماموریت‌های اساسی داریم، مدیران مدارس باید هماهنگی، هم گرایی و هم افزایی را با تشکل‌های دانش آموزی داشته باشند.

او با بیان این که جهاد تبیین از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به معنای انجام دادنِ کار علمی و تحقیقی، حرف زدن و تبیین نمودن برای مقابله با دشمن و از بین بردن وسوسه‌ها است، گفت: اگر دانش آموز یا همکاری نسبت به برخی از مشکلات صحبتی یا راهکاری داشته باشد باید در تعامل با همدیگر به ویژه از طریق تشکل‌های دانش آموزی حل و فصل شود.

محمودزاده تاکید کرد: انقلاب بزرگ اسلامی به حضور شاداب و با نشاط نوجوانان میهن اسلامی برای تعمیق بخشیدن به ارزش‌های والای اسلامی در میان این گروه عظیم و سرنوشت ساز کشور و همچنین مصون نگهداشتن آنان از هجمه‌های فرهنگی دشمنان و استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگری نیازمند است، تقویت و هماهنگی برنامه‌ها و فعالیت‌های تشکل‌های دانش آموزی که تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان سراسر کشور را تحت پوشش دارد، امری ضروری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش به چند ماموریت تشکل‌های دانش آموزی از جمله خودسازی که مقدمه‌ای برای جامعه سازی و تمدن سازی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و همچنین لزوم ارتقای معرفت دانش آموزان نسبت به آرمان‌های انقلاب و داشتن روحیه ولایت مداری و ولایت پذیری و کمک به حرکت پر شتاب علمی کشور اشاره کرد و افزود: در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنید و همه دانش آموزان را برای پیشرفت آینده کشور بسیج کنید.

برچسب ها: مدارس ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار