۲۱ طرح در کنارک افتتاح و کلنگ زنی شد

۲۱ طرح گرامیداشت دهه فجر با حضور فرماندار کنارک، امامان جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، دادستان، معاون عمرانی فرماندار و اعضای شورای اداری در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

عبدالغور حوت فرماندار کنارک این طرح‌ها را شامل توسعه برق روستای با حجم شبکه ۳۵۰ متر شبکه فشار ضعیف در روستای سعید آباد با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال، افتتاح پروژه هوتک آب بند و ذخیره آب کشاورزی در روستای گبولان با اعتبار ۴۷۷ میلیون تومان، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در روستای حمید آباد با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

عبدالغور حوت افزود: افتتاح مرغداری صنعتی پرورشی مرغ گوشت در روستای شمه سر با اعتبار ۶ میلیون تومان، بهره‌برداری بند خاکی سیلاب در عرصه‌های نهالکاری با حجم عملیات ۷۹ هزار و ۳۸۲ مترمکعب و با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، افتتاح ۲ پارک بوستان کودک در روستاهای تران و چگردان لاش با اعتبار هر کدام۸۰ میلیون تومان از دیگر طرح ها بود.

وی تصریح کرد: همچنین یک واحد به نمایندگی از ۱۸ واحد مسکونی تکمیل شده بازسازی سیل ۱۳۹۸ بصورت نمادین در روستای دولت آباد در بخش کهیر، سایبان کشت محصولات کشاورزی با اعتبار ۸۵۰۰ میلیون ریال، استخر ذخیره آب کشاورزی با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال، بند خاکی پخش سیلاب بهره برداری رسید.

فرماندار کنارک گفت: مدرسه ۶ کلاسه در روستای سرگان، زیست دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت کهیر با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت چهاربیتی با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلنگ زنی شد.

وی افزود: برگزاری همایش معتمدان و بزرگان و اقشار مختلف مردم با محوریت جهاد تبیین در روستای بانسنت و تجلیل دانش آموزان نمونه و تلاشگر مدارس روستای بانسنت نیز در این ایام مبارک انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار