مراسم جشن ازدواج ۴۴ زوج به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از برگزاری جشن ۴۴ زوج همزمان با جشن ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، خبر داد.

کاظمینی گفت:همزمان با ۲۲ بهمن ماه و برپایی جشن پیروزی پرشکوه و عزتمندانه انقلاب اسلامی، اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری با همکاری سپاه امام حسن مجتبی ع استان البرز، قرارگاه جهادی شهید حججی،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره، بنیاد علوی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل راه و شهرسازی،شهرداری کرج، خیران استان،جشن ۴۴ زوج جوان دهه هفتادی و دهه هشتادی از مناطق هدف قرارگاه اجتماعی را برگزار می کند.

او افزود: پس از برگزاری جشن ۱۱۰ زوج جوان در سال جاری ، اینبار جشن ۴۴ زوج را همزمان با جشن ۴۴ سالگی انقلاب شکوه مند ایران اسلامی،شاهد خواهیم بود.

کاظمینی گفت: هدف از برگزاری این جشن ها حمایت و ترویج ازدواج بخصوص فرهنگسازی ازدواج آسان در میان جوانان است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز افزود: حضور خودرویی عروس و دامادها، برگزاری جشن و شادمانی در تالار نژاد فلاح و سفر زیارتی مشهد مقدس را از اقدامات این طرح برشمرد و ابراز امیدواری کرد با حضور و حمایت نیکوکاران و هماهنگی و هم افزایی دستگاه های استان شاهد استمرار این گونه طرح ها بخصوص ترویج ازدواج آسان که از تاکیدات استاندار البرز است، باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.