طرح سراسری آزمون حفظ قرآن کریم در سیستان و بلوچستان

با حضور جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان، مراسم افتتاحیه آزمون طرح سراسری حفظ قرآن کریم در حسینیه امام رضا(ع) ستاد انتظامی استان ویژه کارکنان و خانواده‌ها برگزار شد.

 سرهنگ مرتضی جوکار در تشریح این خبر گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث حافظان قرآن کریم پلیس استان در تلاش است در بین کارکنان انتظامی و هم خانواده‌های محترم آنان حفظ قرآن را آموزش دهد.

وی گفت:گام‌های موثر و خوبی در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برداشته شده به دنبال آن در فرماندهی انتظامی استان اقدامات خوبی انجام شده، در طول هفته کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در کل استان برگزار شده است.

این مقام انتظامی افزود: امروز کارکنان و خانواده‌های محترم آنان در حفظ یک تا جزء ۳۰ قرآن در این مکان جمع شده اند و آزمون گرفته می‌شود، در این دوره از مسابقات که در سطوح مختلف کارکنان پایور، پیمانی و وظیفه و همچنین خانواده‌ها شرکت داشته اند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان حجت الاسلام و المسلمین "عیسی خانه گیر" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس افزود: مسابقات حفظ قرآن کریم در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و در انتظامی استان مختص به حوزه کارکنان نخواهد بود، این شامل خانواده‌های محترم آنان و هم حوزه کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی استان نیز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار