طنین انداز شدن فریادهای بلند مرگ بر آمریکا در قزوین+ فیلم

مردم قزوین با زبان‌ها و گویش‌های مختلف خود، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا به دشمنان ثابت کنند لحظه‌ای از حمایت از انقلاب و نظام دست بر نمی‌دارند.

 اقشار مردم و مسئولان استان قزوین امروز با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر پایبندی خود را به نظام جمهوری و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد با پرچم‌های سه رنگ و پُر افتخار کشور آمده اند تا با حضور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل، شهدا، منویات مقام معظم رهبری و انقلاب و نظام اسلامی تجدید میثاق کنند و هر چه فریاد دارند بر سر نظام استکباری و آمریکای جنایتکار سر دهند.

بیشتر راهپیمایان قزوینی با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و با پلاکارهادی حاوی شعار‌های "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل" و تصاویری از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین شهید سرلشگر حاج قاسم سلیمانی در این مراسم باشکوه حضور یافته اند.

"مرگ بر اسرائیل"، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، "ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده " از دیگر شعار‌های راهپیمایان قزوینی در ابتدای آغاز این مراسم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار