۲۲ بهمن‌ماه روز شکوه و اقتدار ایران اسلامی است

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن‌ماه روز شکوه، اقتدار، صلابت، آزادی و عزت ایران اسلامی است.

احمد راستینه هفشجانی گفت: در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با نفس قدسی امام خمینی (ره) در مسیر دوباره اسلام علوی و فاطمی قرار گرفتیم.

وی گفت: اسلام قبل از سال ۱۳۵۷ اسلام آمریکایی بود که مروج آن عربستان سعودی است و مساله دشمنان با ما بر سر انقلاب اسلامی نیست بلکه بر سر اسلام است.

راستینه تصریح کرد: انقلاب اسلامی، مدل الحادی خداستیز و اسلام آمریکایی را شکست و مدل زن سرافراز با حفظ حریم را به جهان معرفی کرد.


بیشتر بخوانید


وی حجاب زنان ایرانی را مربوط به دوران تمدنی باشکوه قبل از اسلام دانست و یادآور شد: تفاوت انقلاب اسلامی با استکبار جهانی زمین تا آسمان است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن ۲۲ بهمن‌ماه را روز شکوه و اقتدار کشور اسلامی دانست و اظهار داشت: امام خمینی (ره) به مردم ایران اقتدار، صلابت، آزادی و عزت داد.

وی گفت: ما در برابر آمریکا و همه قدرت‌های که با اتخاذ جبهه عبری - عربی به بهانه اشغال ایران تلاش کردند، ایستادیم و هیمنه آمریکا و اروپا را شکستیم.

راستینه تاکید کرد: هر مسلمان و آزاده‌ای که وجود پیامبر اعظم (ص)، حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را در دل دارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کند.

وی ایجاد یاس و ناامیدی و مشکلات اقتصادی را مهم‌ترین برنامه و هدف دشمن در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی دانست و افزود: در مجلس شورای اسلامی اقدامات بزرگ شامل مصوبه اقدام راهبردی برای عبور از تحریم‌ها، اصلاح ساختار بودجه‌ریزی، برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال انجام شد.

راستینه تصریح کرد: مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و مسوولان ارشد استان تلاش‌های فراوانی برای تکمیل و بهره‌برداری از بزرگ‌ترین طرح انتقال آب آشامیدنی این استان شد.

وی با اشاره به حمایت از دولت سیزدهم برای تحقق اهداف توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: به‌طور قطع علاوه بر حمایت از دولت مستقر بر عملکرد دولت هم نظارت جدی می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح‌های مهم ملی که در یک‌سال اخیر پیگیری شده یک جهش بزرگ را برای ما رقم می‌زند.

وی گفت: عملیات اجرایی ساخت طرح‌های مهم ملی در چهارمحال و بختیاری به‌زودی با هدف تحول در حوزه‌های مختلف استان آغاز می‌شود.

راستینه تاکید کرد: قانون جهش تولید مسکن اقدام مهم مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکل مسکن در کشور است.

وی افزود: واگذاری زمین‌های روستا‌ها به‌طور رایگان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در حوزه جاده‌ها، راه‌آهن و فرودگاه باید به‌طور خاص در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

وی یادآور شد: بعضی از افراد با دروغ‌آفرینی‌ها به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم و جامعه نباشند.

راستینه با اشاره به مشکلات فراوان شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: قرار بود عملیات اجرایی ساخت روگذر‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح و تعدادی طرح‌های مدیریت شهری در مرکز استان هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شود، این در حالی است که تمامی اقدامات قانونی اجرای این طرح‌ها انجام شده است و نباید تعلل می‌شد.

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ۴۷ درصد بودجه ۱۴۰۲ کشور براساس درآمد‌های مالیاتی تنظیم شده است.

وی افزود: دولت سیزدهم سالانه ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اوراق خلق شده دولت سابق را پرداخت می‌کند.

راستینه تصریح کرد: اعتبارات تبصره ۱۸ نقش اصلی در کاهش مشکلات بیکاری کشور و چهارمحال و بختیاری داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار