زاکانی:

مستقل هستیم، اما نه به لحاظ فرهنگی و اقتصادی

شهردار تهران گفت: امروز ما مستقل هستیم، اما هنوز استقلال فرهنگی و اقتصادی نداریم و فقر، فساد و تبعیض در کشور وجود دارد که باید با تبعیض و فساد مقابله کرد.

علیرضا زاکانی روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز گفت: نیازمند اصلاحات انقلابی در کشور هستیم و اگرچه ما امروز آزادیم و در بسیاری از زمینه‌ها شاهد پیشرفت هستیم که این موضوع اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

او افزود که مسئولان کشور باید شرایطی را فراهم کنند که اصلاحات مدنظر رهبری یعنی مبارزه با فقر، فساد و تبعیض در ایران اسلامی از سوی مسئولان دنبال شود.

آقای زاکانی با اشاره به تلاش برخی گروه‌ها و جریانات افراطی برای ایجاد اختلاف و دودستگی میان مردم یادآور شد که دشمنان ما فکر کردند که با فتنه گری، جنگ و قرار دادن مردم مقابل هم و انواع تحریم‌ها موفق می‌شوند ملت را به زانو درآورند که البته کور خوانده اند.

شهردار تهران همچنین گفت: روزی که دشمنان تلاش کردند خوزستان را مورد هجمه قرار دهند اقوام و عشایر خوزستانی به پا خاسته و در دهان دشمن زدند و امروز بار دیگر با حضورشان در صحنه نشان دادند که پشتیبان این نظام هستند.

این مقام مسئول دشمنان ایران را منشاء تروریست در جهان دانست که در همین حال سعی دارند به هر طریقی «سپاه قهرمان ما» را تروریست اعلام کنند.

علیرضا زاکانی به تجمعات اخیر در خیابان‌های کشور نیز اشاره کرد و گفت: تلاش‌های چند ماهه دشمنان که معطوف بر جلوگیری از ایران اسلامی بود با شکست مواجه شد و امروز ۴۴ سالگی انقلاب را جشن گرفتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.