مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

حضور با شکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان از هوشیاری و بصیرت بود

آیت الله اعرافی گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ناامیدی دشمنان از تلاش‌های غیرانسانی و ظالمانه بود.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم میبد، استان یزد و سایر استان‌های کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بار دیگر و به فضل خداوند درخت تناور انقلاب شکوهمند اسلامی سرو قامت استوار ماند و شکوه و عظمت و سرافرازی خود را به جهانیان نشان داد و در غوغای جنگ ترکیبی برضد ایران، اسلام و انقلاب و در غبار فتنه‌ها و سختی‌ها و تنگنا‌ها موج حضور و فریاد ظهور و شکوه وحدت و زیبایی یگانگی و فروغ ایثار، اخلاص و شجاعت در فضای شهرمان و استان و ایران و بسیاری از کشور‌های جهان جلوه گر شد.

این همه نشانی از هوشیاری، آگاهی، بصیرت، حکمت و شجاعت شما مردم عزیز و شریف بود، با همه وجود و متواضعانه این عظمت و شکوه را می‌ستایم و به این هوشمندی و روح جهادی و فرهنگ انقلابی و رویکرد بسیجی آفرین می‌گویم و از همه شما خلق کنندگان این حماسه بزرگ، شرکت کنندگان و برنامه ریزان دهه مبارک فجر و راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن‌شکن صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

پیام این حماسه بزرگ در چهل و چهارمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی به ما و مسئولان، لزوم عزمی استوار، برنامه ریزی حکیمانه، خدمتگزاری عالمانه و تلاشی مجاهدانه برای خدمت مردم عزیز و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و فرهنگی مردم، که سهامداران اصلی انقلابند و ما وامدار آنان به شمار می‌آییم، است.

پیام دوم به دشمنان و بدخواهان ملت ایران، فرمان خردورزی و ایست و توقف از توطئه‌های تخریب و تحریم ملت ایران و نومید شدن از تلاش‌های غیرانسانی و ظالمانه است. پیام سوم این پدیده شگفت انگیز به مرعوبان و خستگان و فتنه زدگان ضرورت بیداری و بصیرت و بازگشت به منطق و گفتمان انقلاب اسلامی است و پیام چهارم آن به محور مقاومت و همه مستضعفان جهان و همراهان انقلاب اسلامی و دوستان ملت ایران درس امیدواری، استواری و مقاومت بود؛ و درس بزرگ و پنجم این حماسه ماندگار برای جوانان عزیز و نسل‌های جدید و مردم شریف، ضرورت صیانت از وحدت و همدلی و هم افزایی طیف‌های رنگارنگ ملت ایران و امت اسلام و نگهبانی از دستاورد‌های بزرگ علمی و فنی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و پاسداری از پیام خون‌های پاک شهیدان سرافراز و مجاهدت‌های ایثارگران و تلاش و همکاری برای حل مشکلات و پیشرفت و ارتقای گفتمان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان است.

همه باید بر این عهد الهی پیمان بندیم و در برابر فساد‌ها و بی عدالتی‌ها و هنجار شکنی‌ها بایستیم و هوشمندانه و غیرتمندانه راه را بر گسترش آسیب‌ها ببندیم و امر به معروف و نهی از منکر را رواج دهیم.

در حادثه هنجارشکنی اخیر در شهر عزیزمان (میبد)، مردم عزیز و جوانان غیور ما حساسیتی بجا نشان دادند و در برابر شکستن حریم امن و ایمان یعنی عفت و حجاب به انجام وظیفه پرداختند و برخی از مسئولان سیاسی و فرهنگی و قضایی اقدامات مناسبی انجام دادند و از نخستین لحظات توصیه‌های لازم بعمل آمد.

اما آنچه که وظیفه مسولان و دست اندرکاران و مردم در سطح کشور و استان و شهرستان است تدابیر و برنامه‌های راهبردی و بنیادی و شیوه‌های موثر در پیشگیری اساسی و درمان درست این درد‌ها و ناهنجاری‌ها است و مع الاسف و به رغم همه تلاش‌های مسولان محترم، برخی از مقامات مواضع غیرقابل قبولی در زمینه‌های فرهنگی و گردشگری دارند و نیازمند اصلاح است.

بار دیگر این حضور ارزشمندتان را در این موج انسانی و دریای خروشان الهی و حماسه راهپیمایی بهمن سال ۱۴۰۱ را می‌ستایم و گرچه امسال، بر خلاف سال‌های متمادی، توفیق نداشتم تا در این حماسه بزرگ شما حضور داشته باشم و از فیض آن بهره گیرم، اما به تصاویر این حضور شما خیره گشتم و گزارش‌های آن را مشتاقانه پی گرفتم و بر آن اشک شوق ریختم و به یکایک شما و به ویژه نوجوانان و جوانان و دانشجویان و طلاب و دانش آموزان و فرهنگیان و استادان و کارگران و کارمندان و کشاورزان و اصناف و روحانیان و همه شهروندان ومسولان و دست اندرکاران ارجمند آفرین گفتم و دعا گو بودم.

امیدوارم در پرتو توفیقات الهی و عنایات نبوی و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های امام خمینی (ره) و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی مدظله و میراث گرانبهای شهیدان راست قامت راه نو و تمدنی انقلاب اسلامی و تجربه گرانبهای ملت بزرگ ایران استمرار یابد و در ایران و جهان نورافشان‌تر گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
مسئولان هم هوشیار باشند به مردم خدمت کنند چیزی گران نکنید گوشت شد کیلویی ۳۳۵ هزار تومان واقعا خجالت دارد